Ljiljana Blagojević i Kalina Kovačević: Zaštitna lica kompanije "Oriflame"

Ljiljana Blagojević i Kalina Kovačević: Zaštitna lica kompanije "Oriflame"

Autor: | 20/07/2012

0

Glumice Ljiljana Blagojević i Kalina Kovačević ove godine su promo-lica takmičenja "Izbor za najmajku i kćerku" koji organizuje kompanija „Oriflame“. Poznate majka i kćerka odlučile su da učestvuju u ovom zanimljivom takmičenju jer smatraju da ono neguje porodične vrednosti.
- Prihvatila sam da učestvujem kao promo-lice sa svojom majkom, jer kompanija „Oriflame“ neguje porodične vrednosti koje su u današnje vreme zapostavljene. S druge strane, majke su osobe koje najviše volimo i na koje se ugledamo, a opet nema ničeg lepšeg nego kada su majke ponosne na svoje kćerke - objasnila je Kalina svoje razloge učestvovanja.
Majke i kćerke koje to budu želele mogu do 15. jula da pošalju prijave za ovaj izbor. Tokom avgusta biće organizovani kastinzi u većim gradovima, a krajem avgusta biće predstavljene i finalistkinje izbora koje će imati zadatak da se u što boljem svetlu predstave na finalnoj večeri krajem oktobra 2012. godine. Za njihov nastup pobrinuće se tim profesionalaca, a pobednice će kao i svake godine osvojiti vredne nagrade, među kojima je svakako najvažnija put u Švedsku sa hiljadu evra džeparca. "Oriflame" će se pobrinuti da i najkreativniji i najšarmantniji par budu nagrađeni. Sve finalistkinje će dobiti specijalne "Oriflame" pakete i postaće počasni konsultanti ovog brenda.

Piše: Ivana Nikolić

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin