Kozmetičko blago: Bjuti proizvodi iz Koreje sada su dostupni i vama

Kozmetičko blago: Bjuti proizvodi iz Koreje sada su dostupni i vama

24/11/2021

0

Skintemple - Beauty blago iz Koreje

Tijanu Jović možemo da predstavimo kao poslovnu ženu i vlasnicu kompanije “Skintemple”, koja uvozi korejsku kozmetiku, ali podjednako je tačno napisati da upravo zahvaljujući njoj već četiri godine imamo priliku da se negujemo kao žene iz ove azijske zemlje. Odluci da osnuje firmu koja će nam pribiližiti do tog trenutka potpuno nepoznate brendove prethodilo je istinsko oduševljenje koje je osetila dok ih je upoznavala. To se desilo kada je prilikom posete Japanu otkrila korejsku četvrt prepunu prodavnica kozmetičkih preparata.

‒ To su pravi hramovi kozmetike i nege. Već u prvim sam shvatila da ne znam nijedan jedini brend, mada sam sebe smatrala dobrim poznavaocem te oblasti. Kad sam se vratila u hotel, počela sam da na internetu istražujem o preparatima koji su mi privukli najveću pažnju. Otkrila sam paralelni „beauty“ svet i saznala da je Južna Koreja azijski centar za razvoj najsavremenijih proizvoda u bjuti-industriji. One inovativne nude po cenama koje su za zemlje sa visokim standardom niske, a za naše uslove prihvatljive.

Pročitajte: Kratka istorija ruža za usne

Promo

 

Šta ste sve kupili?

‒ Po teoriji marketinga postoji pet posto ljudi, zovu ih komunikatori, koji žele da odmah svima kažu šta su pronašli. Ja sam među njima. Htela sam da to otkriće probaju moja sestra, mama, prijateljice, pa sam kupila kofer i sledeća tri dana ga punila isključivo kozmetikom. Odmah se rodila ideja o uvozu tih proizvoda, ali sam želela da ih prvo isprobam na sebi.

Da li ste otkrili tajnu savršenog tena žena iz Azije?

‒ Tajna je u ultrahidriranosti, a to se ne može postići nanošenjem jedne kreme na suvu kožu, već nekoliko tečnih proizvoda, počev od tonika, esencija, seruma, ampula. Svi prevashodno obezbeđuju vlagu, a zahvaljujući formulaciji lako se upijaju. Završni sloj je krema, koja sadrži emolijense i pravi zaštitni film, čime se sva vlaga u koži praktično “zaključava”. Besprekoran ten, na kome se vidi svakodnevna nega i zaštita od sunca, zajednički je i devojkama od 17 godina i ženama u šezdesetim ili sedamdesetim. Čim grane sunce, Korejke otvaraju suncobrane ili obične kišobrane i stavljaju bele rukavice jer im je važno da zaštite kožu.

Pročitajte: Linda Evanđelista konačno otkrila razlog neprepoznatljivog izgleda - Brutalno sam uništena, više ne ličim na sebe

Promo

 

Koji sastojci su vas pomalo odbijali?

‒ Puževa sluz i pčelinji otrov jer ne znate šta da očekujete pa se pitate da li će osećaj biti neprijatan kad ih nanesete na lice. Međutim, sve je tako kozmetički dobro upakovano da ne samo da prija koži, već je i trenutak nanošenja pravo zadovoljstvo. To je postao moj gotovo meditativni ritual. S godinama naučila sam da procesi nege sopstvenog lica i tela ne samo da su važni nego su nephodni da bi u današnjem prebrzom ritmu zadržali unutrašnji balans i zdravlje.

Da li ste se približili njihovoj čuvenoj normi od deset koraka nege?

‒ Najčešće sedam koraka uveče, a tri ili četiri ujutru. Večernju rutinu uglavnom čine dupli čistač, tonik, serum, krema za predeo oko oka, krema i noćna maska. Danju izbacujem serum i umesto obične kreme stavljam onu sa spf faktorom 50. „Sheet“ maske nanosim dva puta nedeljno na toniranu kožu.

Žene koje su uverene da u „beauty“ svetu važi pravilo “što je skupo to je dobro” verovatno sumnjaju u kvalitet kozmetike iz Koreje.

‒ To je sigurno, ali njima savetujem da probaju. Tehnologija je vrhunska, kvalitet i sastojci takođe, a korejska poslovna filozofija podrazumeva da benefite od toga što rade ne treba da ima mali broj ljudi na svetu, već veliki. Oni će zaradu stvoriti tako što će prodati milione bočica nekog proizvoda, a ne na njegovoj enormnoj ceni.

Pročitajte: Ima 42 a izgleda kao da je u dvadesetim - Katarina Radivojević priznala kojim se estetskim korekcijama podvrgla

Promo

 

Da li je preterano reći da smo zahvaljujući Koreji otkrili „sheet“ maske?

‒ Ne, tim pre što se sve maske, bez obzira koji brend stoji na kesici, proizvode u Koreji. Najnovija, koja mi je nedavno stigla, osim papirne maramice ima jednu prilično grubu mrežicu, a njen zadatak je da koži vrati tonus. Kad je stavite, kao da ste zategli mrežu preko lica, a kad je skinete, koža zaista izgleda “zategnutije”.

Šta vas je u poslednje vreme fasciniralo?

‒ Za mene je otkriće maskara koja se ne osipa, ne razmazuje i trepavicama daje baš ono što želimo, a skida se jednim pokretom, tuferom namočenim u toplu vodu. Suština je u tome što se maskara do 40 stepeni ponaša kao klasična vodootporna, a iznad te temperature uklanja se vrlo lako bez trljanja osetljive kože oko očiju.

Od brendova koje uvozite, a mi možemo da ih kupimo u drogerijama ili na Skintemple.rs, koji biste istakli kao svoje favorite?

‒ Sa saradnicama skoro svake nedelje isprobavam nove prozvode. Oni koji nas oduševe i daju brze rezultate, uvoze se i postavljaju na sajt ili stižu u drogerije. Ipak, brend kome se stalno vraćam je „Cosrx“, skraćenica za “kozmetika na recept Cos+rx”. Njihovi kiselinski tonici, krema sa 92% puževe sluzi, serum sa propolisom i SPF krema moji su favoriti. Jako volim i tradicionalni brend „Pyunkang Yul“, u čijoj su osnovi korejske biljke koje se vekovima koriste u medicini. Moj trenutni favorit je „TIAM“, čiji serumi imaju maksimalnu koncentraciju vitamina C ili niacinamida.

Promo

 

 

 

Komentari (0)

Loading
Brankica Treskavica Promo

Pročitajte još