Počinje odbrojavanje do najvećeg marketinškog događaja u regionu Marketing Kingdom, koji će Beograd i Srbiju na dva dana staviti na mapu globalnih dešavanja iz oblasti marketinga. Ovaj događaj okupiće u Beogradu, stručnjake najmoćnijih svetskih kompanija koji će diskutovati o tome kako odabrati pravu marketing strategiju u doba recesije, ali i o poslednjim trendovima, izazovima i otkriti najefektnije marketing strategije koje su njihove brendove učinile najprepoznatljivijim i najkorišćenijim bendovima današnjice. Facebook, Yahoo!, Jaguar Landrover, American Express, Puma, Unilever, Lego Group, Hewlett Packard, BBC Advertising, SAP Global marketing,Visit Britain, Fujitsu, Four Thirds, Diageo, Nokia - kraljevi marketinga koji na dnevnom nivou kreiraju trendove razmeniće iskustva sa regionalnim stručnjacima na događaju Marketing Kingdom, 18. i 19. oktobra u Beogradu.
Agencija P. world, ekskluzivno i po prvi put u Srbiju dovodi predstavnika kompanije Facebook, Serharda Bolukcua. Ne propustite Marketing Kingdom i priliku da direktno od predstavnika Facebook-a, iz odeljenja Global Marketing Solutions saznate koje marketinške strategije su ovu kompaniju učinile jednom od najmoćnijih na svetu.
- Prepoznatljivi brendovi današnjice kroz implementaciju marketinških strategija, postaju izbor miliona ljudi na planeti. Posebno, u doba recesije, ključno je imati pravu marketing strategiju, koja će zadržati Vaše potrošače. Zato smo odlučili da okupimo svetske gigante u oblasti marketinga, koji će podeliti saznanja do kojih su došli kreirajući najpopularnije brendove današnjice. Ideja je da kroz ovakve događaje pokažemo da je Beograd ne samo pratilac već i kreator svetskih trendova. Jedan od ciljeva je promocija Beograda i naših sjajnih stručnjaka iz Srbije, onih koji su doprineli realizaciji projekta Marketing Kingdom, ali i delegata koji će prisustvovati predavanjima - izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije P. world i glavni organizator događaja.
Marketing Kingdom u Zagrebu i Sarajevu, okupio je preko pedeset neverovatnih spikera iz marketing odseka svetskih kompanija i zabeležio posećenost od preko hiljadu i pet stotina delegata. Ne propustite Marketing Kingdom u Beogradu i priliku da razmenite iskustva sa predstavnicima svetskih kompanija. Za više informacija posetite www.thepworld.com.
Medijski prijatelji projekta: Ekskluzivni media partner - Press dnevne novine; Ekskluzivni marketing portal - Marketing mreža; Ekskluzivni TV partner -RTV Pink; Ekskluzivni branding partner - Branding Magazine; TV partner - Regionalni MTV kanal; Color Press Group, Novi magazin, Hit Music FM, Market network, Nadlanu.com, Radio 3, Biljana za Vas, Infostud, ZepterADS Online Advertising, Belgrade in your pocket.
Pročitajte još
Bolna ispovest Kaje Žutić: Pokušala sam da imam decu, ali nije išlo, slikanje je zacelilo moju ranu
Katarina Žutić iskreno o borbi za potomstvo
01/05/2024
Saznajte višePosle 5 godina, rekao je KRAJ: Novak doneo neočekivanu odluku i ostao bez još jedne bliske osobe
Novak Đoković prekinuo saradnju sa kondicionim trenerom
01/05/2024
Saznajte višeNe može da zadrži suze: Rafael Nadal morao da kaže zbogom, oproštaj boli više od svega
Rafael Nadal oprostio se od madridske publike
01/05/2024
Saznajte višeNa vrhuncu popularnosti otišao u Hilandar: Glumac iz serije „Moj rođak sa sela” danas drugi čovek
Lazar Dubovac se okrenuo veri
01/05/2024
Saznajte višeDok su drugi roštiljali, on se oženio 1. maja: Ovako je izgledalo Čolino venčanje
Venčanje Zdravka Čolića bilo je nesvakidašnje
01/05/2024
Saznajte višeSin u IT sektoru, ćerka magistar ekonomije: Ovo su tajanstvena deca Halida Muslimovića
Deca Halida Muslimovića obrazovana i uspešna
01/05/2024
Saznajte više
Komentari (0)