U Beogradu je danas održan najveći marketinški događaj u regionu Marketing Kingdom, koji je Beograd i Srbiju na dva dana stavio na mapu globalnih dešavanja iz oblasti marketinga. Ovaj događaj okupio je u Beogradu, stručnjake najmoćnijih svetskih kompanija koji su diskutovali o tome kako odabrati pravu marketing strategiju u doba recesije, ali i o poslednjim trendovima, izazovima i otkrili najefektnije marketing strategije koje su njihove brendove učinile najprepoznatljivijim i najkorišćenijim bendovima današnjice. Facebook, Jaguar Landrover, American Express, Lego Group, BBC Advertising, SAP Global marketing, Visit Britain, Nokia - koji na dnevnom nivou kreiraju trendove razmenili su iskustva sa regionalnim stručnjacima na događaju Marketing Kingdom.
Agencija P. world, ekskluzivno i po prvi put u Srbiju dovela je predstavnika kompanije Facebook, Serharda Bolukcua. Marketing Kingdom bio je jedinstvena priliku gde su okupljeni delegati direktno od predstavnika Facebooka, iz odeljenja Global Marketing Solutions imali priliku da saznaju koje marketinške strategije su ovu kompaniju učinile jednom od najmoćnijih na svetu.
- Marketing Kingdom u Zagrebu i Sarajevu, okupio je preko pedeset neverovatnih spikera iz marketing odseka svetskih kompanija i zabeležio posećenost od preko hiljadu i pet stotina delegata. Događaj Marketing Kingdom u Beogradu okupio je neverovatne spikere i veliki broj delegata i pokazao njihovu neverovatnu želju za razmenom znanja. Ključno je imati pravu marketing strategiju. Zato smo odlučili da okupimo svetske gigante u oblasti marketinga, koji su podelili saznanja do kojih su došli kreirajući najpopularnije brendove današnjice. Izuzetno smo zadovoljni jer smo osim razmene ideja, poslali sjajnu poruku globalnom tržištu da Beograd nije samo pratilac već i kreator svetskih trendova. Zahvaljujemo se svima koji su doprineli realizaciji događaja i razmeni neverovatnog iskustva - izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor P world i glavni organizator događaja Marketing Kingdom.
Neke od tema bile su: najnovija pitanja, trendovi i izazovi u globalnoj marketinškoj industriji, izgradnja lojalnosti kupca; ključni principi efektivnog marketinga; socijalni mediji i plasiranje proizvoda na nova i internacionalna tržišta; izazovi za velike brendove; marketing iz srca; rizici globalnog poslovanja; uspešni marketing u digitalnoj eri; kako je Internet revolucija promenila način korisnika i kupaca; poruke u doba novih medija; lansiranje globalne multibrend web platforme za veći angažman kupca.
Medijski prijatelji projekta: ekskluzivni media partner - Press dnevne novine; ekskluzivni marketing portal - Marketing mreža; ekskluzivni TV partner - RTV Pink; ekskluzivni branding partner - Branding Magazine; TV partner - regionalni MTV kanal; Color Press Group, Biljana za Vas, Novi magazin, Hit Music FM, Market network, Nadlanu.com, Profit, Radio 3, Infostud, ZepterADS Online Advertising, Belgrade in your pocket.
Za više informacija posetite www.thepworld.com.
Pročitajte još
Bolna ispovest Kaje Žutić: Pokušala sam da imam decu, ali nije išlo, slikanje je zacelilo moju ranu
Katarina Žutić iskreno o borbi za potomstvo
01/05/2024
Saznajte višePosle 5 godina, rekao je KRAJ: Novak doneo neočekivanu odluku i ostao bez još jedne bliske osobe
Novak Đoković prekinuo saradnju sa kondicionim trenerom
01/05/2024
Saznajte višeNe može da zadrži suze: Rafael Nadal morao da kaže zbogom, oproštaj boli više od svega
Rafael Nadal oprostio se od madridske publike
01/05/2024
Saznajte višeNa vrhuncu popularnosti otišao u Hilandar: Glumac iz serije „Moj rođak sa sela” danas drugi čovek
Lazar Dubovac se okrenuo veri
01/05/2024
Saznajte višeDok su drugi roštiljali, on se oženio 1. maja: Ovako je izgledalo Čolino venčanje
Venčanje Zdravka Čolića bilo je nesvakidašnje
01/05/2024
Saznajte više
Komentari (0)