Susret globalnih kraljeva marketinga na događaju “Marketing Kingdom” u Beogradu

Susret globalnih kraljeva marketinga na događaju “Marketing Kingdom” u Beogradu

Autor: | 17/10/2012

0

Još samo nekoliko dana deli nas od najvećeg marketinškog događaja u regionu Marketing Kingdom, koji će se održati 18. i 19. oktobra u Beogradu, a koji će Beograd i Srbiju na dva dana staviti na mapu globalnih dešavanja iz oblasti marketinga. Ovaj događaj okupiće u Beogradu, stručnjake najmoćnijih svetskih kompanija koji će diskutovati o tome kako odabrati pravu marketing strategiju u doba recesije, ali i o poslednjim trendovima, izazovima i otkriti najefektnije marketing strategije koje su njihove brendove učinile najprepoznatljivijim i najkorišćenijim bendovima današnjice. Lego Group, Facebook, Visit Britain, Hewlett Packard, American Express, BBC Advertising, Jaguar Landrover, SAP Global Marketing i mnogi drugi kraljevi marketinga koji na dnevnom nivou kreiraju trendove razmeniće iskustva sa regionalnim stručnjacima na događaju Marketing Kingdom.
Agencija P. world, ekskluzivno i po prvi put u Srbiju dovodi predstavnika kompanije Facebook, Serharda Bolukcua. Ne propustite Marketing Kingdom i priliku da direktno od predstavnika Facebookaa, iz odeljenja Global Marketing Solutions saznate koje marketinške strategije su ovu kompaniju učinile jednom od najmoćnijih na svetu.

- Prepoznatljivi brendovi današnjice kroz implementaciju marketinških strategija, postaju izbor miliona ljudi na planeti. Posebno, u doba recesije, ključno je imati pravu marketing strategiju, koja će zadržati Vaše potrošače. Zato smo odlučili da okupimo svetske gigante u oblasti marketinga, koji će podeliti saznanja do kojih su došli kreirajući najpopularnije brendove današnjice. Ideja je da kroz ovakve događaje pokažemo da je Beograd ne samo pratilac već i kreator svetskih trendova. Jedan od ciljeva je promocija Beograda i naših sjajnih stručnjaka iz Srbije, onih koji su doprineli realizaciji projekta Marketing Kingdom, ali i delegata koji će prisustvovati predavanjima - izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije P. world i glavni organizator događaja.

Neke od tema biće: najnovija pitanja, trendovi i izazovi u globalnoj marketinškoj industriji, izgradnja lojalnosti kupca; ključni principi efektivnog marketinga; socijalni mediji i plasiranje proizvoda na nova i internacionalna tržišta; izazovi za velike brendove; marketing iz srca; rizici globalnog poslovanja; studija slučaja Hewlett Packard – Implementiranje novih strategija kroz projekte kreirane za potrošače; kontinuirana važnost sadržaja za publiku i oglašivače; kako potrošnja sadržaja pokreće inovaciju; kako Smartphone-ovi, Tableti, socijalni mediji menjaju način kako ljudi konzumiraju medije, tradicionalno i online; lokacijski bazirani servisi kao jezgro svakog Worldwide angažmana kupca; uspešni marketing u digitalnoj eri; kako je Internet revolucija promenila način korisnika i kupaca; poruke u doba novih medija; lansiranje globalne multibrend web platforme za veći angažman kupca.

Marketing Kingdom u Zagrebu i Sarajevu, okupio je preko pedeset neverovatnih spikera iz marketing odseka svetskih kompanija i zabeležio posećenost od preko hiljadu i pet stotina delegata. Ne propustite Marketing Kingdom, Beograd i priliku da razmenite iskustva sa predstavnicima svetskih kompanija. Za više informacija posetite www.thepworld.com.
Medijski prijatelji projekta: Ekskluzivni media partner - Press dnevne novine; Ekskluzivni marketing portal - Marketing mreža; Ekskluzivni TV partner - RTV Pink; Ekskluzivni branding partner - Branding Magazine; TV partner - Regionalni MTV kanal; Color Press Group, Biljana za Vas, Novi magazin, Hit Music FM, Market network, Nadlanu.com, Profit, Radio 3, Infostud, ZepterADS Online Advertising, Belgrade in your pocket.

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin