Još samo nekoliko dana deli nas od najvećeg marketinškog događaja u regionu Marketing Kingdom, koji će se održati 18. i 19. oktobra u Beogradu, a koji će Beograd i Srbiju na dva dana staviti na mapu globalnih dešavanja iz oblasti marketinga. Ovaj događaj okupiće u Beogradu, stručnjake najmoćnijih svetskih kompanija koji će diskutovati o tome kako odabrati pravu marketing strategiju u doba recesije, ali i o poslednjim trendovima, izazovima i otkriti najefektnije marketing strategije koje su njihove brendove učinile najprepoznatljivijim i najkorišćenijim bendovima današnjice. Lego Group, Facebook, Visit Britain, Hewlett Packard, American Express, BBC Advertising, Jaguar Landrover, SAP Global Marketing i mnogi drugi kraljevi marketinga koji na dnevnom nivou kreiraju trendove razmeniće iskustva sa regionalnim stručnjacima na događaju Marketing Kingdom.
Agencija P. world, ekskluzivno i po prvi put u Srbiju dovodi predstavnika kompanije Facebook, Serharda Bolukcua. Ne propustite Marketing Kingdom i priliku da direktno od predstavnika Facebookaa, iz odeljenja Global Marketing Solutions saznate koje marketinške strategije su ovu kompaniju učinile jednom od najmoćnijih na svetu.
- Prepoznatljivi brendovi današnjice kroz implementaciju marketinških strategija, postaju izbor miliona ljudi na planeti. Posebno, u doba recesije, ključno je imati pravu marketing strategiju, koja će zadržati Vaše potrošače. Zato smo odlučili da okupimo svetske gigante u oblasti marketinga, koji će podeliti saznanja do kojih su došli kreirajući najpopularnije brendove današnjice. Ideja je da kroz ovakve događaje pokažemo da je Beograd ne samo pratilac već i kreator svetskih trendova. Jedan od ciljeva je promocija Beograda i naših sjajnih stručnjaka iz Srbije, onih koji su doprineli realizaciji projekta Marketing Kingdom, ali i delegata koji će prisustvovati predavanjima - izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije P. world i glavni organizator događaja.
Neke od tema biće: najnovija pitanja, trendovi i izazovi u globalnoj marketinškoj industriji, izgradnja lojalnosti kupca; ključni principi efektivnog marketinga; socijalni mediji i plasiranje proizvoda na nova i internacionalna tržišta; izazovi za velike brendove; marketing iz srca; rizici globalnog poslovanja; studija slučaja Hewlett Packard – Implementiranje novih strategija kroz projekte kreirane za potrošače; kontinuirana važnost sadržaja za publiku i oglašivače; kako potrošnja sadržaja pokreće inovaciju; kako Smartphone-ovi, Tableti, socijalni mediji menjaju način kako ljudi konzumiraju medije, tradicionalno i online; lokacijski bazirani servisi kao jezgro svakog Worldwide angažmana kupca; uspešni marketing u digitalnoj eri; kako je Internet revolucija promenila način korisnika i kupaca; poruke u doba novih medija; lansiranje globalne multibrend web platforme za veći angažman kupca.
Medijski prijatelji projekta: Ekskluzivni media partner - Press dnevne novine; Ekskluzivni marketing portal - Marketing mreža; Ekskluzivni TV partner - RTV Pink; Ekskluzivni branding partner - Branding Magazine; TV partner - Regionalni MTV kanal; Color Press Group, Biljana za Vas, Novi magazin, Hit Music FM, Market network, Nadlanu.com, Profit, Radio 3, Infostud, ZepterADS Online Advertising, Belgrade in your pocket.
Slične Vesti
Pročitajte još
Sergej i Kristina Ćetković ovako slave krsnu slavu, niko ne sedi za stolom
Sergej i Kristina Ćetković slave Svetog Nikolu
20/12/2025
Saznajte višeŽeljko Joksimović oduševio! Premijera večeras u 20:12h
Željko Joksimović snimio duet sa Sašom Matićem
20/12/2025
Saznajte višeKome, ako ne njoj? Tamari Grujić dodeljena nagrada, bravo!
Tamara Grujić dobila nagradu za filantropiju
19/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)