L’Oréal Professionnel Paris, brend koji više od jednog veka postavlja standarde u frizerskoj industriji, predstavio je novu kolekciju inspirativnih koloracija i stilova, kao i najnoviju inovaciju u profesionalnoj boji za kosu – unapređenu formulu Majirel koloracije sa patentiranom OOT (Odor Trapping Technology). Od 1909. godine, kada je L’Oréal kreirao prvu boju za kosu na svetu, pa sve do danas, ovaj brend neprestano donosi inovacije koje olakšavaju proces farbanja, a istovremeno neguju kosu. Nova tehnologija neutralizuje miris amonijaka, pružajući prijatnije iskustvo koloracije u salonu, dok rezultat boje blista od korena do vrhova.
Nikola Rudić
Inovacije i kreativna rešenja u koloraciji, stilizovanju i nezi kose predstavljeni su na ekskluzivnom događaju kojem su prisustvovali brojni influenseri i prijatelji brenda. Tokom prezentacije održana je revija modela koja je vizuelno prikazala najnovije trendove i pravce u frizerskoj industriji, pružajući prisutnima priliku da se iz prve ruke upoznaju sa svim novitetima.
Kolekciju je kreirao tim istaknutih frizerskih umetnika i profesionalaca koji sarađuju sa brendom, predvođen frizerima Milošem i Milicom Stanković, stručnjacima za haircolor i haircut i vlasnicima frizerskog salona Full Professional u Nišu. Oni su idejni tvorci kolekcije i istaknuti profesionalci i saradnici brenda već decenijama, sa svojim bogatim internacionalnim i regionalnim edukatorskim iskustvom. Sa njima u timu, kolekciju su stvarali Tijana Vujinović ( frizerski salon Hairology, Beograd), Marko Morača (frizerski salon Ogledalce, Beograd), Neda Binjović (frizerski salon Binjović, Kragujevac), Tatjana Klarić (frizerski salon Hairstyling Arena, Beograd), kao i Vladica Mladenović (salon Full Professional u Nišu).
Autentične vizije ovih kreatora zabeležio je poznati fotograf Dušan Petrović, a gosti događaja imali su priliku da uživaju u izložbi njegovih radova – od istorijskih momenata brenda L’Oréal Professionnel Paris do savremenih fotografija koje oslikavaju budućnost frizerske industrije.
Nikola Rudić
Za upečatljiv izgled modela na događaju pobrinuli su se modni dizajneri Nemanja Pantelić i Vesna Jerković, dok su make-up look-ove osmislili stručnjaci iz L’Oréal Paris tima.
„Podržavamo frizere i njihove klijente od 1909. godine“
Više od 110 godina posvećenosti inovacijama, nauci i podršci frizerskoj zajednici ostaje misija brenda koji nastavlja da osluškuje potrebe profesionalaca i klijenata, postavljajući nove granice u svetu lepote.
Priča brenda L’Oréal Professionnel započela je 1909. godine, kada je osnivač Eugène Schueller u svom pariskom stanu razvio prvu boju za kosu na svetu, stvarajući osnovu za ono što danas poznajemo kao modernu frizersku industriju.
Nikola Rudić
Samo nekoliko decenija kasnije, 1938. godine, otvorena je i prva škola za frizere, a 2009. lansirana je iNOA, prva trajna boja bez amonijaka koja je postavila nove standarde u profesionalnoj koloraciji. Među inovacijama koje su oblikovale industriju su i Steampod – prva presa za kosu na bazi pare, te Metal Detox nega (2021) i Vitamino Color Spectrum – rešenja koja štite kosu i boju, potvrđujući lidersku ulogu brenda u spajanju nauke, tehnologije i lepote.
Pročitajte još
Otvoren je Maison Beauty novo lice luksuzne nege u srcu Vračara
Maison Beauty novo lice luksuzne nege u srcu Vračara
09/07/2025
Saznajte višeBio je omiljeni parfem princeze Dajane, luksuzan klasik i danas može da se kupi
Omiljeni parfem princeze Dajane i danas može da se kupi
08/07/2025
Saznajte višeU osmoj deceniji Tanja Bošković izabrala da izgleda ovako: Briga me za komentare
Tanja Bošković bez šminke izgleda odlično
14/06/2025
Saznajte višeHolivudski sjaj uz bakin trik: Blejk Lajvli neguje kosu sastojkom iz frižidera
Kosa Blejk Lajvli tema je koja interesuje žene
13/06/2025
Saznajte višeNega tela tokom leta nikada nije bila lakša: Organic MiMi proizvodi stigli u dm drogerije!
Organic MiMi proizvodi od sada su u dm drogerijama
12/06/2025
Saznajte više
Komentari (0)