Nagradni konkurs za sve osnovne škole u Srbiji „Pokrenimo našu decu“ završen je proglašenjem 36 pobedničkihodeljenja. Učenike i učitelje koji su se redovnom i kreativnom primenom istoimenog programa izborili za nagrade, Aqua Viva, brend kompanije Knjaz Miloš,nagradiće vrednim paketima rekvizita za fizičku aktivnost. Dodatno, tri prvoplasiranaodeljenja, iz OŠ “Momčilo Nastasijević” iz Gornjeg Milanovca, OŠ “Sava Šumanović” iz Zemuna i OŠ “Veljko Vlahović” iz Novog Sada, očekuju i nagradna putovanja za učenike i učitelje.
Stručni žiri,koji su činili predstavnici Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja (MPNTR),Srpskog saveza profesora fizičkog vaspitanja i sporta (SSPFVS) i kompanije Knjaz Miloš, pobednike je odabrao u mnoštvuodeljenja uspešnih u programu. Na nagradni konkurs prijavilo se 467 odeljenja, od kojih je 237 poslalo kompletnu dokumentaciju, dok je u najuži izbor, sa najkvalitetnijim prijavama, ušlo 79 odeljenja.
-Fotografije i video materijali iz škola širom naše zemljedočaralisu veliku kreativnost i motivaciju učitelja i đaka da redovno vežbaju i timegrade zdrave navike za ceo život. Program “Pokrenimo našu decu”inicirali smo sa željom da podignemo svest o problemu i posledicama nedovoljne fizičke aktivnosti kod dece školskog uzrasta i kreiramo aktivniji školski dan.Crteži, pesmice i nove ideje za igre i učenje prožeto fizičkom aktivnošću, koje smo dobili u prijavama,potvrđuju da u tome uspevamo i da je program postao deo školskog života naše dece, što nas posebno raduje, rekla je Milana Petrović, PR menadžer kompanije Knjaz Miloš.
Programom „Pokrenimo našu decu“ Aqua Viva, u saradnji sa MPNTR i SSPFVS,u sve osnovne škole u Srbiji uvodi dodatnu svakodnevnu petnaestominutnu fizičku aktivnost za učenike od 1. do 4. razreda, u cilju prevencije lošeg držanja, deformiteta kičme i neaktivnog životnog stila kod dece.
Pročitajte još
Hristina Popović smršala 27 kilograma, evo kako sada izgleda
Hristina Popović smršala 27 kilograma, svaka čast
05/12/2025
Saznajte višeSkijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte više