Odabrane zvanice iz sveta medija, prisustvovale su NIVEA press konferenciji 26. Aprila 2018. godine u modernom prostoru Nacionalne fondacije za igru u Kolarčevoj ulici.
Konferencija je otvorena edukativnim, inspirativnim i neočekivanim prezentacijama u okviru kojih su predstavljeni novi proizvodi vodećeg brenda za negu kože.
Na samom početku, sa fokusom na predstojeće leto, sezonu odmora i sunčanja, predstavljena je unapređena NIVEA SUN Protect & Bronze linija proizvoda, koja ne samo da pruža efikasnu zaštitu od sunca i omogućava dobijanje ujednačenog i pririodno tamnog tena, već od ove godine štiti i Vašu odeću.
Unapređena formulacija je prvi put predstavljena prethodne godine u okviru Protect&Moisture proizvoda, a ove godine dokazano efiksana formulacija je proširena na Protect&Bronze liniju kako bi sprečila nastajanje žutih tragova na omiljenim letnjim odevnom komadima i omogućava njihovo lakše ispranje.
Zatim je predstavljena nova NIVEA MEN DEEP linija proizvoda za muškarce koja pruža osećaj dubinske čistoće i odiše modernim, muževnim mirisom tamnog drveta koji će muškarci prosto obožavati, a ujedno je predstavljena saradanja NIVEA MEN sa jednim od vodećih fudbalskih klubova – Real Madridom.
Crni detalji asociraju na crni ugalj, koji je upravo i jedan od sastojaka, uz miris tamnog drveta. Muževni i moderni, ovi proizvodi asociraju na moć i uspeh. Elegantni dizajn i efikasno dejstvo upravo su ono što karakteriše celu liniju proizvoda.
Elegnaciju, stil i crnu boju upotpunila je prezentacija nove NIVEA Black MicellAIR linije proizvoda za uklanjanje šminke.
Ono što izdvaja ove proizvode jeste upravo to da su namenjeni uklanjanju čak i teške, profesionalne šminke, kao i to da imaju preporuku profesionalnih šminkera. Gost iznenađenja bila je Sanja Orlandić Sretković, naš poznati make up artist koja će sa ponosom biti ambasador nove Black MicellAIR linije.
Nakon predstavljanja noviteta, Sanja iznela svoje iskustvo i mišljenje po čemu su ovi proizvodi tako posebni, a u toku razgovora otkrila je i male tajne profesionalnih šminkera.
Nakon toga, gosti su imali priliku da probaju sve novitete, slikaju se u impozantnim postavkama, i uživaju u koktelu na sunčanoj terasi koja je dekoracijom, prelepim akcesoarima u vidu peškira, torbi i prepoznatljivim plavim loptama, dočaravala predstojeću letnju sezonu.
Pročitajte još
Zimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte višeA1 Ultra 5G je stigao - jače performanse mreže sada u gradskim centrima i ključnim poslovnim zonama; Try & Buy ponuda dostupna za nove korisnike
03/12/2025
Saznajte višeNa dan kada slavi sinu drugi rođendan: Marija Šerifović zakazala novi koncert
Marija Šerifović zakazala novi koncert
02/12/2025
Saznajte više
