Više nije moderno sunčati se, u trendu je zaštićeno i ograničeno izlaganje suncu – poruka je prepodnevnog druženja koje je za predstavnike najuticajnijih lajfstajl magazina i online medija u bašti restorana „Epigenia“ organizovao Eucerin Srbija.
-Pozdravljamo povratak klasike, jer lepota je tada podrazumevala svetlu put, zaštićenu od negativnih efekata izlaganja suncu. Takođe, radujemo se i modernim naučnim saznanjima i tehnološkom napretku, jer su nam dali mogućnosti da koži pružimo maksimalnu negu i zaštitu. Sunce ima dve strane, onu koja je korisna za zdravlje, a time i lepotu, i onu koja i zdravlju i lepoti može naneti veliku štetu. Svest o tome trebalo bi da ima svaka savremena žena i muškarac i da se tim saznanjima vodi na putu lepote, koji je uvek, ako je adekvatno izabran, istovremeno i put zdravlja, rekla je okupljenima Nada Miletić Nevajda, predstavnik Eucerin Srbija na početku prezentacije tokom koje je odgovorila na sva pitanja predstavnika medija vezana za mehanizme dejstva sunca na kožu i načine delovanja Eucerin® preparata za zaštitu od sunca.
Neka od pitanja na koje su novinari želeli da saznaju ili utvrde odgovore bila su koja je razlika između fizičkih i hemijskih filtera, šta znači UVB i UVA zaštita, u čemu je razlika između preparata za zaštitu od sunca za odrasle i onih specijalno formulisanih za decu, zašto bebe ne bi smele da se do godinu dana izlažu suncu...
Centralna tema razgovora bili su mehanizmi efikasne UVA i UVB i biološke zaštite kože, to jest antioksidativne zaštite i obnove DNK, koje prižaju svi preparati iz unapređene Eucerin® linije za zaštitu od sunca.
“Zvezde” događaja bili su Eucerin® preparati za zaštitu lica od sunca: Eucerin® Antiage Fluid za zaštitu od sunca SPF 30 ili 50, koji pruža zaštitu od fotostarenja kože i istovremeno, zahvaljujući hijaluronskoj kiselini, umanjuje postojeće znakove starenja, i Eucerin® Antiage Tonirane kreme za zaštitu od sunca, SPF 30 ili 50+, koje pored ovih efekata i trenutno ujednačavaju ten.
Prisutni novinari imali su priliku da se efikasnost i teksturu ovih preparata uvere posmatrajući svoje lice kroz UV kameru,poredeći izgled kože svog lica pre i posle nanošenja. Veliki broj dama sa događaja je otišao sa dnevnom šminkom kojoj su podloga bile upravo ovi preparati.
Pročitajte još
Skijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte više
