Više stotina Deda Mrazova na motorima provozalo se danas Beogradom kako bi dostavili novogodišnje paketiće deci i mladima sa smetnjama u razvoju u Sremčici.
Obučeni u kostim Deda Mraza, ljubitelji dvotočkaša iz brojnih moto klubova, okupili su se na platou ispred Skupštine grada Beograda, da bi uz huk motora, osmehe i dobro raspoloženje, ispraćeni velikim brojem građana, krenuli na put sa jednim ciljem: obradovati mališane iz Ustanove za decu i mlade u Sremčici. Ove godine Deda Mrazovi nisu bili sami. Tradiciju koja traje već trinaest godina, podržala je i kompanija Coca-Cola, zahvaljujući kojoj će ove godine pet domova širom Srbije dobiti neophodnu opremu, nameštaj, pomagala za učenje i sportske rekvizite.
- Inicijativa je krenula pre više od jedne decenije, od pojedinaca koji su verovali da je u vreme praznika, važno pomoći drugima. Ustanova u Sremčici je za nas zaista posebno mesto, i svake godine sa nestrpljenjem čekamo kraj decembra, i mi, a deca, naravno, još više. Nakon što im uručimo poklone, družimo se sa njima ceo dan, i to je zaista nezaboravno. Ove godine zahvaljujući kompaniji Coca-Cola, u mogućnosti smo da pomognemo još više domova, i trenutno, nema srećnijih Deda Mrazova od nas - rekao je Nenad Gavrilović, jedan od pokretača inicijative.
Ustanova za decu i mlade Sremčica, Centar za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju u Beogradu, Dom za decu ometenu u razvoju "Kolevka” u Subotici, Dnevni boravak za decu i mlade sa smetnjama u razvoju u Požarevcu i Dom za decu i omladinu ometenu u razvoju u Veterniku ove godine deo su praznične čarolije koju donose Deda Mrazovi na motorima i Coca-Cola.
Kubra Kilićel, brend menadžer kompanije Coca-Cola, objasnila je kako je došlo do saradnje:
- Deda Mrazovi na motorima predstavljaju inspiraciju za sve nas da i sami činimo dobra dela, jer svetu je potrebno više Deda Mrazova. Zato smo rešili da u okviru naše novogodišnje kampanje #BudiDedaMraz pomognemo onima kojima je to najpotrebnije. Želimo da proširimo magiju dobrih dela i donesemo radost u ustanove za decu i mlade širom Srbije i to je upravo najveća vrednost ove saradnje.
Tradicionalno, Coca-Cola nas poziva da učinimo nešto lepo svakog dana, a Deda Mrazovi na motorima su tu da magiju dobrote prošire za još više osmeha, jer svetu je potrebno više Deda Mrazova, koji pored sanki, kao što vidimo, mogu da voze i motore.
Pročitajte još
Zimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte višeA1 Ultra 5G je stigao - jače performanse mreže sada u gradskim centrima i ključnim poslovnim zonama; Try & Buy ponuda dostupna za nove korisnike
03/12/2025
Saznajte višeNa dan kada slavi sinu drugi rođendan: Marija Šerifović zakazala novi koncert
Marija Šerifović zakazala novi koncert
02/12/2025
Saznajte više