Kompanija Swiss Nature je u hotelu Saint Ten predstavnicima medija i saradnicima predstavila proizvodne linije Well, Stevia line i Diet Fit, pod nazivom "Budimo zajedno deo svetskog trenda".
Nastala kao rezultat dugogodišnje saradnje sa renomiranim švajcarskim proizvođačima HACO i Frutarom, kompanija ima cilj da razvije asortiman visokokvalitetnih proizvoda koji će pomoći da se poboljša zdravlje ljudi, ali i trend zdravog načina života. Akcenat je stavljen na razvoj zdravih navika kod korisnika i na prevenciju, kojom može da se spreči razvoj mnogobrojnih oboljenja.
Prvi rezultati saradnje realizovani su 2010. godine lansiranjem dijetetskih suplemenata koji su zasnovani na farmakološko aktivnim komponentama, klinički potvrđenim i prirodnim. Asortiman je kasnije dopunjen proizvodima na bazi stevije i ovsenim kašama, zadržavajući trend zdravog života.
-Dijabetes i kardiovaskularne komplikacije dijabetesa danas ubijaju više ljudi nego ratovi i saobraćajne nesreće. Epidemija globalnih razmera može se zaustaviti samo aktivnim personalizovanim i multidisciplinarnim pristupom, uz učešće lekara, pacijenata i države. Za efikasno lečenje neophodni su kako lekovi tako i pomoćne lekovite supstance koje su farmakološki aktivne i klinički potvrđene, čime se prevenira nastanak bolesti i komplikacija, koje se često završavaju fatalnim ishodom, istakao je prof. dr Nebojša Tasić sa Instituta za kardiovaskularne bolesti "Dedinje".
Doktor Danijela Karamarković, dijetolog i rukovodilac centra medicinske estetike Merkur, pojasnila je:
-Pravilna ishrana zajedno sa fizičkom aktivnošću su lekovi u rukama svakog pojedinca. Jedino ovakva ishrana može da prevenira sve hronične nezarazne bolesti među kojima je i dijabetes, bez obzira na genetsku predispoziciju. Danas je u Srbiji svako četvrto dete gojazno, što predstavlja ozbiljan zdravstveni problem sa brojnim komplikacijama i posledicama.
Da smo u korak sa svetskim trendovima potvrđuje i dr Nedeljko Milosavljević, direktor Centra za transfer tehnologije Univerziteta u Beogradu.
-Kako bi u današnje vreme jedno preduzeće ostalo u sve agresivnijoj konkurentskoj trci, neophodno je da se izdvoji od drugih na tržištu, a to može postići jedino stalnim unapređivanjem svojih proizvoda, usluga i poslovnih procesa putem uvođenja inovacija. Kompanija Swiss Nature je odličan primer kako se kroz strategiju licenciranja kvalitetnih tehnologija može postići izvanredan uspeh. Drago nam je da takav model poslovanja primenjuju i u saradnji sa Univerzitetom u Beogradu.
Natali Mićović u ime kompanije Swiss Nature istakla je:
-U ovom trenutku možemo da kažemo da nas vojska zadovoljnih potrošača stimuliše da idemo dalje i da budemo još bolji, pa je u planu razvoj još novih proizvoda i novih tržišta za plasman. Svet je veliki i treba ga osvojiti.
Gosti su imali priliku da probaju deo proizvoda iz asortimana kompanije Swiss Nature, među kojima su najzastupljeniji bili dezerti.
Pročitajte još
Novi parfem Club de Nuit BLING brenda Armaf svečano je predstavljen na ekskluzivnom događaju koji je okupio veliki broj poznatih ličnosti, influensera iz regiona i sveta, kao i medija
19/12/2025
Saznajte višeDeseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
Deseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
18/12/2025
Saznajte višeRoland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
Roland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
18/12/2025
Saznajte višeOve "otrovne strele“ danas izbacite iz spavaće sobe, ogledalo odmah
Feng šui saveti za spavaću sobu koje ćete odmah primeniti
14/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)