
U saradnji sa Ministarstvom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, Nacionalnom službom za zapošljavanje i NALED-om, Coca-Cola HBC Srbija pokreće nacionalni program koji će mladima bez posla omogućiti da steknu lične i profesionalne veštine, ključne za zaposlenje i uspešnu karijeru
U saradnji sa Ministarstvom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, Nacionalnom službom za zapošljavanje i NALED-om,kompanija Coca-Cola HBC Srbija pokreće nacionalni program Coca-Cola podrška mladima, u okviru kog će 1.000 mladih bez posla dobiti priliku da unaprede svojelične i poslovne veštine, ključne za uspešno zaposlenje.
Ovaj nacionalni program namenjen je nezaposlenim mladim ljudima koji imaju između 18 i 30 godina i minimalno srednju stručnu spremu,a koji ne učestvuju u drugim zvaničnim programima obuke.Edukativne radionice će voditi sertifikovani stručnjaci sa velikim iskustvom, kao i zaposleni kompanije Coca-Cola HBC Srbija. Polaznici će imati priliku da uče o uspešnoj komunikaciji, poslovnoj administraciji, finasijama, upravljanju projektima, pripremi poslovnih planova, kao i tome kako da lakše dođu do željenog posla.
-U okviru sistema politike zapošljavanja, mladi do 30 godina starosti predstavljaju kategoriju nezaposlenih lica kojima se pruža dodatna stručna pomoć i podrška u procesima integracije ili reintegracije na tržište rada. Nezaposleni mladi uključuju se u mere aktivne politike zapošljavanja koje su ciljno orijentisane i usklađene sa specifičnim potrebama mladih, ali ujedno i usmerene na stvaranje mogućnosti za produktivno zapošljavanje i efikasan prelazak sa školovanja na rad. Ostvarena saradnja sa Coca-Cola HBC Srbija predstavlja pravi primer partnerstva zasnovanog na potrebama mladih i poslodavaca kojim se, kroz kontinuirano ulaganje u znanja, veštine i kompetencije mladih, stvara kvalitetan i održiv ljudski kapital za budućnost, istakao je Zoran Lazić, pomoćnik ministra u Ministarstvu za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja.
Radioniceće se održavati tokom maja i juna u Ćupriji, Kraljevu, Šidu, Smederevskoj Palanci i Aleksincu, a tokom septembra i oktobra u Kovinu, Prijepolju, Novom Pazaru, Prokuplju i Leskovcu.
- Ovim dugoročnim programom želimo da omogućimo mladim ljudima da savladaju važne poslovne veštine, primene novo znanje i sa samopouzdanjem krenu u potragu za poslovima koje žele. Naša ideja je naišla na sjajnu reakciju Ministarstva za rad i Nacionalne službe za zapošljavanje i zajedno smo ovaj program kreirali tako da odgovorimo na prave potrebe mladih, osnažimo ih na pravi način i damo im mogućnost da krenu ka stvaranju uspešnih karijera, smatra Dragan Lupšić, direktor sektora za odnose sa javnošću, komunikacije i pravne poslove kompanije Coca-Cola HBC Srbija.
Neda Milanović, direktorka Sektora za podršku u zapošljavanju, ističe da će saradnja Nacionalne službe za zapošljavanje i kompanije Coca-Cola HBC Srbija svakako doprineti poboljšanju položaja mladih na tržištu rada.
-Nacionalna služba za zapošljavanje podržava svaki projekat koji može doprineti bržem zapošljavanju mladih. Prema statističkim podacima, krajem aprila ove godine na evidenciji nezaposlenih bilo je 157.222 mladih. Sve više poslodavaca i investitora želi da zaposle mlade ljude, ali praksa pokazuje da nemali broj njih neposeduje adekvatna znanja. Upravo iz tog razloga su projekti kojima se podiže motivacija i nivo kompetencija kroz različite vrste obuka veoma važni. Ovo je način kako treba povezati mlade ljude kojima je potrebna ova vrsta dodatne podrške i poslodavce koji su u potrazi za adekvatnim kadrom, naglasila je Neda Milanović.
Zainteresovani kandidati se mogu prijaviti za učešće u programu na sajtu www.coca-colapodrskamladima.com Potrebno je da kandidati popune jednostavan formular, dok se na internet stranici mogu upoznati sa svim detaljima programa, predavačima i rasporedom radionica po gradovima.
Pročitajte još
Hristina Popović smršala 27 kilograma, evo kako sada izgleda
Hristina Popović smršala 27 kilograma, svaka čast
05/12/2025
Saznajte višeSkijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)