Da li ste znali da se u proseku, sa pet godina starosti u toku jednog dana uključujemo u kreativne zadatke 98 puta, smejemo 113 puta i postavimo 65 pitanja? Do 44. godine, brojke padaju na samo dva kreativna zadatka dnevno, 11 smejanja i šest postavljanja pitanja.
Osvojite tri Nesquik poklona
Ko je kreativniji, deca ili njihovi roditelji?
Nesquik je u saradnji sa Koba Yagi Toys održao radionicu "Probudimo dečiju kreativnost“ kako bi to i proverio.
Da li ste znali da se u proseku, sa pet godina starosti u toku jednog dana uključujemo u kreativne zadatke 98 puta, smejemo 113 puta i postavimo 65 pitanja? Do 44. godine, brojke padaju na samo dva kreativna zadatka dnevno, 11 smejanja i šest postavljanja pitanja.
Robna marka Nesquik je, inspirisana ovim podacima iz svog globalnog istraživanja, odlučila da dodatno proveri ko je maštovitiji – deca ili njihovi roditelji. Tim povodom nedavno je u Beogradu organizovana kreativna i edukativna radionica "Probudimo dečiju kreativnost" u saradnji sa Koba Yagi Toys, koja je okupila novinare beogradskih redakcija i njihove mališane na svojevrsnom takmičenju u pripremi maštovitih kreacija od svakodnevnih materijala.
Tokom dvočasovne zabave i edukacije, mališani su koristeći bojice, lenjire, gumice, papiriće, kutije, balone ipak pokazali nešto veću dovitljivost i maštovitost od mama i tata u izradi predmeta čija namena treba da bude rešavanje problema nedostatka zelenih površina i ugroženosti ptica u gradu, kao i nepravilne ishrane.
Rad koji je grupa mališana pripremila kao kreativni odgovor na problem što njihovi vršnjaci sve češće nisu u okvirima izbalansirane ishrane, osvojio je najviše glasova učesnika i koordinatora ovog takmičenja u maštovitosti.
Tokom radionice, i mališani i roditelji imali su priliku da doručkuju Nesquik žitarice obogaćene sa sedam vitamina, gvožđem i kalcijumom, kao i da se osveže uz Nesquik instant kakao napitak, koji sadrži odabrane vitamine i minerale koji nadopunjuju hranljivu vrednost mleka.
Na temu kreativnosti kod dece, robna marka Nesquik kompanije Nestlé sprovela je i globalno istraživanje u pet država na dva kontinenta, koje je otkrilo na koji način roditelji percipiraju dečiju kreativnost. Rezultati su pokazali da gotovo svi roditelji, čak 98 odsto njih, veruje da je kreativnost važna za razvoj njihove dece, dok samo trećina njih smatra da su deca sve manje kreativna kako odrastaju.
Kao veoma zastupljeno među roditeljima, zabeleženo je uverenje da tehnologija ima značajnu ulogu u udaljavanju dece od kreativnog načina razmišljanja. Veliki deo roditelja-ispitanika iz Italije (51 odsto) i Turske (66 odsto), smatra da televizija najviše blokira dečiju kreativnost. Takođe, skoro polovina roditelja iz Meksika (45 odsto), kao i trećina roditelja iz Turske (36 odsto) naglašava da se bore da probude maštu kod svoje dece.
U okviru ovog ispitivanja, Nesquik je organizovao i Kreativni izazov tokom kojeg su deca i njihovi roditelji bili smešteni u zasebnim prostorijama, sa nekoliko predmeta koji se svakodnevno upotrebljavaju postavljenim ispred njih. Kako je vreme prolazilo, deca su uzimala predmete i počinjala da grade i stvaraju. S druge strane, roditelji su strpljivo sedeli i čekali uputstva, što je zabeleženo kamerom. Izazov kreativnosti pogledajte na linku ovde, a dijalog na temu Izazova kreativnosti pratite na društvenim mrežama koristeći #Kreativni klinci.
Nesquik asortiman u Srbiji obuhvata žitarice za doručak i instant kakao napitak. Nesquik žitarice za doručak su jedan od najvećih svetskih brendova žitarica za decu i zahvaljujući hrskavim žitnim kuglicama sa ukusom čokolade, obogaćenih sa sedam vitamina, gvožđem i kalcijumom, predstavljaju idealan obrok za decu. Nesquik OPTI-START instant kakao napitak sadrži odabrane vitamine i minerale koji nadopunjuju hranljivu vrednost mleka, kao što su vitamin D koji doprinosi normalnom rastu i razvoju kostiju dece, gvožđe koje doprinosi normalnom kognitivnom razvoju dece i cink.
Ukoliko želite da osvojite Nesquik poklon, ostavite komentar na našoj Fejsbuk stranici.
Pročitajte još
Hristina Popović smršala 27 kilograma, evo kako sada izgleda
Hristina Popović smršala 27 kilograma, svaka čast
05/12/2025
Saznajte višeSkijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)