Biti svoj: Kampanja #potpunoja kompanije dm slavi autentičnost

Biti svoj: Kampanja #potpunoja kompanije dm slavi autentičnost

Autor: | 23/01/2025

0

U svetu u kom se savršenstvo često postavlja kao standard, kompanija dm drogerie markt odlučila je da stane na stranu autentičnosti.

Kampanja #potpunoja predstavljena je na svečanom događaju u Beogradu, na kom su otvorene diskusije koje su veoma važne u modernom vremenu.

dm promo

 

Ova inicijativa okuplja ljude oko ideje da u jedinstvenosti leži naša snaga i podseća nas na to kako izbor da budemo svoji predstavlja čin hrabrosti. 

Na događaju koji je okupio stručnjake, influensere i brojne goste vođeni su razgovori o vrlo važnim temama za savremeno društvo: uticaju društvenih mreža i okoline na mentalno zdravlje, izazovima u prihvatanju sebe i značaju razumevanja različitosti.

„U društvu koje nas često oblikuje prema svojim standardima, želimo da podstaknemo ljude da prigrle svoju jedinstvenost. Cilj kampanje je da razbijemo mitove o savršenstvu i promovišemo zdrave odnose prema sebi i drugima, bez obzira na godine, pol ili izazove“, istakla je Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

dm promo

 

Jedan od centralnih trenutaka večeri bio je panel na temu autentičnosti i prihvatanja sebe.

Psihijatri, influenseri i gosti razgovarali su o tome kako moderno okruženje i društvene mreže oblikuju percepciju sopstvene vrednosti i utiču na mentalno zdravlje, posebno mladih koji su pod najvećim pritiskom digitalne kulture. Istaknuto je da stalna izloženost idealizovanim sadržajima može da naruši naše samopouzdanje, ali da, s druge strane, društvene mreže mogu da postanu alat za promovisanje pozitivnih vrednosti poput različitosti i inkluzije.

dm promo

 

Prisutni su aktivno doprineli diskusiji deleći lična iskustva, a atmosfera dijaloga odisala je zainteresovanošću za ovu temu i pokazala je da su ljudi željni prostora za ovakav razgovor.

„Kao kompanija, želeli smo da ovo ne bude samo kampanja već da kreiramo pokret usmeren na društvo u kom su autentičnost, različitost i mentalno zdravlje temelj zajedništva“, zaključila je Svetlana Jovanović Mitić, naglasivši da dm ostaje pokretač pozitivnih promena u savremenom društvu.

dm promo

 

U okviru kampanje na prometnim gradskim lokacijama postavljena su ogledala sa haštagom potpunoja, kako bi inspirisala prolaznike da prepoznaju i prihvate svoju autentičnost.

Poruka jedinstvenosti i snaga svake osobe biće preneta i na fotografijama ljudi koji imaju razne životne priče. Svima zajednička jeste poruka osnaživanja: najlepše je biti svoj.

Kampanja #potpunoja ostavlja snažnu poruku: biti svoj u svetu punom očekivanja nije slabost, već je najveća snaga.

dm promo

 

dm promo

 

dm promo

 

dm promo

 

 

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić dm promo

Pročitajte još

Najnovije vesti