TOP 5 užina koje se spremaju za manje od 5 minuta

TOP 5 užina koje se spremaju za manje od 5 minuta

13/06/2022

0

Kako biste obuzdali glad koja vas muči tokom dana, preporučuje se da uzmete zdravu užinu, jer tako nećete “udahnuti” hranu kada se vratite kući posle napornog dana i sednete za sto. Užina vam takođe može pomoći da unesete sve hranljive materije koje su vam potrebne. Sa druge strane, ako jedete samo salate i hranu sa malo nutritivne vrednosti, ješćete previše. Zato je sjajna ideja da uvek imate zdrave opcije pri ruci i da nikada ne budete zapravo gladni. Ove užine su odlične i za regulisanje težine (ako vam je to potrebno), a izuzetna su opcija za užinu u pokretu. 

Šta sve možete da pripremite za manje od 5 minuta

Zdrave grickalice su obavezni deo svake balansirane ishrane. Izazov za mnoge zaposlene žene je to što često ne razmišljamo o grickalicama sve dok ne osetimo poznato krčanje u stomaku, a onda uzimamo sve što nam padne pod ruku. Zato je planiranje užine jedini način da držimo stvar pod kontrolom i svom telu pružimo neophodnu energiju. I za to vam neće biti potrebno više od 5 minuta, tako da – nemate izgovor. 

1. Banane sa puterom od badema (ili samo bademom)

Ovi ukusni i zdravi slatki zalogaji čine odličnu užinu, desert ili deo bilo kog obroka. Sendviče sa puterom od badema i bananama je super lako napraviti. 

Sastojci: 

1 banana, 15 ml prirodnog bademovog putera, 15 ml nezaslađenih kokosovih pahuljica, 15 ml kakaa, malo cimeta, 1 do 2 granule himalajske morske soli po izboru.

Priprema: 

Bananu iseckajte na tanje kolutove, namažite puterom od badema i pospite kokosovim pahuljicama, kakaom, cimetom i solju. Napravite sendvič zalogajčiće i tacnu sa ovom užinom stavite u frižider I hladite pola sata. Nakon toga su spremni za zdravo uživanje. 

Banane su dobar izvor kalijuma, elektrolita koji je ključan za pravilno funkcionisanje mišića i opuštanje, a takođe je važan za podsticanje uravnoteženog krvnog pritiska. Banane takođe sadrže i prebiotike, koji su ključni hranljivi sastojci, jer deluju kao hrana za zdrave crevne bakterije zvane probiotici (drugi izvori prebiotika uključuju špargle, beli luk, luk, kupus, pasulj i mekinje). Zdrave crevne bakterije su ključne za kontrolu težine, regulaciju insulina i još mnogo toga.

2. Čokoladne kuglice sa kakaom i bademom

Smirite svoju želju za šećerom sa jednom od ovih kuglica od čokolade, kokosa i badema! Ovaj ukusni recept za desert zahteva 100% čiste i zdrave sastojke, kao što su urme punjene vlaknima i bademi bogati hranljivim sastojcima. Ako ogladnite između obroka, ove zadovoljavajuće grickalice su ukusno rešenje.

Sastojci: 

60 ml ovsa, 45 ml kakao praha, 0,30 ml morske soli, 178 ml urme bez koštica, 22 ml tople vode, 120 ml iseckanog nezaslađenog kokosa, 120 ml grubo iseckanih badema.

Promo

 

Priprema: 

Umutite ovas, kakao prah i so. Izmiksajte urme i vodu u blenderu da dobijete pastu. Dodajte u činiju sa ovsom i kakao prahom. Dobro promešati, po potrebi rukama i formirati loptice.

Na tanjir rasporedite bademe i kokos. Razvaljajte kuglice, po potrebi utisnite bademe u njih. Od ove smeše dobićete oko 12 loptica. Kuglice možete čuvati oko nedelju dana pokrivene u frižideru ili 2-3 nedelje u zamrzivaču u hermetički zatvorenoj posudi. Uživajte!

3. Voćni pirei raznih ukusa bez dodatog šećera

Kako biste bili sigurni da je vaša užina napravljena od 100% voća i povrća, možete da ljuštite, seckate i blendirate razno voće i povrće, pa napravite kombinaciju po sopstvenoj želji. Ako pak želite da izbegnete haos u kuhinji i dobijete isti rezultat koji lako nosite sa sobom gde god da krenete, posegnite za Nutrino Lab užinama u raznim kombinacijama od 100% voća i povrća.

Popularne voćne kombinacije jesu:

- jabuka, mango, papaja, banana

- jabuka, višnja, borovnica 

- jabuka, breskva, jagoda, malina

Možete da odaberete i mikseve raznog voća sa šargarepom, đumbirom, spanaćem ili cveklom. 

Nutrino Lab

 

Priprema: nije potrebna. 

Odaberite željenu kombinaciju mixa, lako otvorite pauč i još lakše skviZZnite i vaše uživanje u užini zbog koje se ne kajete, može da počne. Bogatstvo ukusa svežeg voća i povrća, bez dodatih šećera, boja, pojačivača ukusa i bez glutena, obezbediće neophodan dnevni unos vitamina i hranjivih materija koje su potrebne da imate dovoljno energije tokom dana i da svoju glad držite pod kontrolom. Ovu užinu obavezno spakujte deci u ranac, jer će je prosto obožavati i bez bojazni da će se sadržaj prosuti po rancu, jer Nutrino Lab pauč pakovanja pored toga što su praktična za poneti i konzumiranje u pokretu, čuvaju dugotrajnu svežinu, miris i sve nutritivne vrednosti proizvoda.

4. Niskokalorična užina od jogurta sa kikiriki puterom

Znate osećaj: Možda je na poslu nastupila dosada. Ili možda stres utiče na vas na kraju dana. Ponekad ste jednostavno gladni! Bez obzira šta je, ponekad je jedina stvar koja može zadovoljiti vaše želje nešto slatko i kremasto. Ne prepuštajte se slatkim, masnim grickalicama. Umesto toga, napravite najlakšu poslasticu koju ćete ikada napraviti: niskokalorični umak od jogurta sa puterom od kikirikija.

Sastojci: 

Kašičica putera od kikirikija, čaša grčkog jogurta, voće po želji. 

Priprema: 

Pomešajte puter od kikirikija sa jogurom u jednoj činiji i naseckajte voće po želji. Možete da ubacite voće u umak i tako ga konzumirate  ili jednostavno umačite kriške jabuke ili kruške u umak i uživajte u kremastoj teksturi zalogaja punih proteina. To je savršen način da zadovoljite  želje za slatkim ili obroke posle večere bez nagomilavanja kalorija. Poslužite ga deci za porodičnu užinu koja je podjednako zdrava koliko i ukusna!

5. Štapići celera i puter od kikirikija 

Ova osvežavajuća kombinacija pružiće vam uživanje u užini bez obzira na godine. Zdrava kombinacija vlakana i proteina, ne samo što će ublažiti trenutnu glad, već će vam dati energiju za sve izazove sa kojima se susrećete tokom dana. 

Sastojci: 

3 veća celera, puter od kikirikija, morska so po želji

Promo

 

Priprema:

Operate celer i iseckajte na dugačke, šire štapiće. Višak vode utapkajte papirnatim ubrusom, a u udubljenja namažite u tanjem sloju kikiriki puter. Celer možete da držite u frižideru, kako bi duže ostao svež i hrskav. Idealan izbor za letnju užinu. 

Komentari (0)

Loading
hellomagazin.rs Nutrino Lab

Slične Vesti

Pročitajte još