Proizvodi popularnog brenda „nude&rude“, profesionalne linije za samopotamnjivanje, nude najkvalitetnije sastojke, ali i prelepu luksuznu ambalažu, zbog čega su postali veoma viralni. Godinama gledamo brojne influenserke koje se „kunu“ u sjajno dejstvo „nude&rude“ vodica, ali portfolio je toliko evoluirao da danas nudi pregršt proizvoda za pripremu, negu i lepotu kože, osim samih proizvoda za samopotamnjivanje. O brendu i njegovim proizvodima razgovaramo sa osnivačicom i vlasnicom Nevenom Komazec.
Privatna Arhiva
Šta proizvode „nude&rude“ izdvaja od ostalih?
Privatna Arhiva
U čemu je tajna tolikog viralnog uspeha vaše kompanije?
Privatna Arhiva
– Sve prethodno navedeno, plus to što znamo kome, zašto i kako se obraćamo. Osim kvalitetnih proizvoda, morate da imate “ono nešto” zbog čega svi žele da budu deo te priče, od momenta poručivanja, preko „unboxinga“, do toga da im se sviđa osećaj kada im naša bočica stoji u kupatilu.
Kao vlasnica brenda imate vrlo posećen profil na Instagramu, mislite li da je važno za uspeh brenda da se vidi ko stoji iza nekog proizvoda?
Privatna Arhiva
– Ne mora da znači, ali češće jeste nego nije. Lični brend je veoma važan, jer se ljudi uvek lakše poistovećuju i veruju osobi nego „brendu bez lica“. Mi često kažemo da je vlasnica brenda zapravo ono kako bi brend izgledao da je osoba. Tu onda nema zabune oko identiteta, vrednosti i pravca, gde često zalutaju brendovi koji nemaju jaku figuru koja “nosi” njihovu celu priču.
Šta se sve nalazi u portfoliju vaših proizvoda?
Privatna Arhiva
Šta je vaš favorit i zbog čega, a koji proizvodi su najpopularniji?
– Mi se često šalimo da nam se favoriti menjaju kako izađe novi proizvod, ali recimo da je to uvek „Face tan water“ i „Body tan water“, jer su providne, lagane teksture – kao voda, lako se nanose i ne prljaju odeću.
Vodica za lice ima nezapamćen uspeh, da li je to zbog lakoće nanošenja ili zbog činjenice da se ne skida u flekama i da je vrlo kvalitetan proizvod?
Privatna Arhiva
– Ima više faktora. Vodica daje divnu boju lica uz jako lako nanošenje – par puta prsnete sprej direktno na lice ili na tupfer pa na lice. Boja se razvije za par sati, suptilna je, lice sija, ne treba vam puder, a devojke je obožavaju jer se lice vidi i zimi, pa vole da malo “osveže izgled lica”. Čak i leti ima svoju primenu, jer većina devojaka više ne sunča lice, pa vodicom može lako da izjednači ten lica i tela. Dugo traje, nema miris, lako se nosi u neseseru i lepo se kombinuje sa ostalim proizvodima za negu lica.
Imate pažljivo osmišljen medija plan, s brojnim promocijama ali za uzan krug ljudi, ko vam osmišljava taj deo biznis prduhvata?
Da li se vaši proizvodi mogu naručiti samo online ili postoji i način da se kupe bez naručivanja?
Privatna Arhiva
– Mogu se kupiti na više lokacija u Novom Sadu i Beogradu, ali za sada se deklarišemo kao online brend.
Koji su vam planovi za naredni period?
- Planiramo da uvedemo jedan komplementarni proizvod početkom jeseni, a u pripremama smo za jedan Pop Up store u Beogradu ovog leta. Imamo i dugoročne ciljeve, naravno, ali za sada ćemo ih ostaviti za sebe.
Privatna Arhiva
Profesionalna linija za samopotamnjivanje, odnosno „eksperti za samopotamnjivanje“, kako često na internetu ljudi nazivaju ove popularne proizvode, odiše luksuzom ali i kvalitetnim sastavom, zbog čega je hit na društvenim mrežama.
Privatna Arhiva
Brend ima vodice za lice i telo, pene u dve nijanse, buter koji potamnjuje, kao i kapi, džem i ulje za brže tamnjenje, piling i buter za negu tela, a tu je i Shimmer za dodatni glow.
Pročitajte još
Zimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte višeA1 Ultra 5G je stigao - jače performanse mreže sada u gradskim centrima i ključnim poslovnim zonama; Try & Buy ponuda dostupna za nove korisnike
03/12/2025
Saznajte višeNa dan kada slavi sinu drugi rođendan: Marija Šerifović zakazala novi koncert
Marija Šerifović zakazala novi koncert
02/12/2025
Saznajte više
Komentari (1)
Ukradeno od australijskog brenda Bali body, kompletan koncept, čak i kampanja za ovaj puter za samopotamnnivanje. Bočice Bali body (pene su identične, samo druge boje). A čak je i balibody u početku imao crne boce. I naziv za penu, ultra dark, ma sve je copy paste.