Coca-Cola sistem u Srbiji posluje preko pet decenija, a svoj uspeh ne duguje samo odličnim poslovnim rezultatima, već izuzetnoj posvećenosti zajednici u kojoj posluje i odgovornosti prema svojim zaposlenima, partnerima, potrošačima i svim građanima. Ulažući sredstva, ekspertizu i vreme svojih zaposlenih u aktivnosti usmerene ka unapređenju kvaliteta života zajednice, Coca-Cola je postala aksiom društveno-odgovorne kompanije i uspela da izgradi reputaciju najpoželjnijeg poslodavca.
Coca-Cola porodicu u Srbiji danas čini preko 1.000 iskusnih i posvećenih članova. Uverena da su ljudi najvažniji resurs kao i da je budućnost u obrazovanim i kreativnim mladim ljudima, Coca-Cola HBC Srbija nedavno je napravila strateški zaokret i odlučila da najveći doprinos u zajednici ostvaruje putem podrške profesionalnom razvoju mladih. Pokretanjem platforme Coca-Cola mladima, kompanija je osnažila postojeće programe edukacije, prakse i zapošljavanja: Coca-Cola podrška mladima, Coke Summership, RISE management trainee program i Budućnostza#5.
U želji da dodatno motiviše mlade da ostanu u Srbiji, kreiraju sebi prilike za profesionalni razvoj i izgrade uspešne karijere, nastavljen je i razvoj saradnje sa fakultetima u Srbiji, o čemu svedoči strateško partnerstvo sa Fakultetom organizacionih nauka. Saradnja sa FON-om, za Coca-Cola HBC znači razmenu znanja i nove energije mladih koja je ključna za napredovanje kompanije, ali i zajednice.
Ove godine, FON i kompanija Coca-Cola HBC Srbija obeležili su 10 godina uspešne saradnje i potpisali novi ugovor o nastavku strateškog partnerstva. To je ujedno bila i prilika da se napravi osvrt na postignute rezultate. Za deceniju saradnje, više od 4.500 studenata je učestvovalo u različitim programima obuke, treninga i razmena, a više od 150 menadžera kompanije je delilo svoja znanja i ekspertizu. Takođe, studenti su u proteklom periodu više od deset puta boravili u poseti kompaniji u Beogradu, imali priliku da se upoznaju sa proizvodnjom i poslovanjem, ali i učestvovali u osam takmičenja u pripremi studija slučaja.
Mladi ljudi izvor su novih ideja, energije i volje. Treba im dati šansu da sve svoje potencijale razviju i oblikuju. Zato je izuzetno važno da na početku karijera imaju podršku i samouvereno se otisnu u svet odraslih. Kompanija Coca-Cola, oduvek je bila inovator, postavljala nove ciljeve i podizala lestvicu društvene odgovornosti. U želi da motiviše, inspiriše i osnaži i ovog puta, podrškom mladima i njihovoj karijeri dokazuje da razume zajednicu u kojoj posluje i ulaže u njenu budućnost.
Pročitajte još
Novi parfem Club de Nuit BLING brenda Armaf svečano je predstavljen na ekskluzivnom događaju koji je okupio veliki broj poznatih ličnosti, influensera iz regiona i sveta, kao i medija
19/12/2025
Saznajte višeDeseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
Deseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
18/12/2025
Saznajte višeRoland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
Roland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
18/12/2025
Saznajte višeOve "otrovne strele“ danas izbacite iz spavaće sobe, ogledalo odmah
Feng šui saveti za spavaću sobu koje ćete odmah primeniti
14/12/2025
Saznajte više