Kako znamo da su poznati dostigli vrh slave? Onda kada imaju dovoljnu moć da zarade samo stavljanjem svog imena na neki proizvod. Iako nema ništa loše u tome, danas postoji značajna razlika između selebriti "dizajnera" i dizajnera koji su, između ostalog, postali poznati. Međutim, ova granica nije uvek bila ovako striktna.
Setimo se da je Gven Stefani lansirala uspešnu modnu kampanju L.A.M.B 2003. godine, a da ne pričamo o bliznakinjama Olsen koje su učvrstile svoj status i stekle poštovanje modne industrije posle CFDA nagrade za brend The Row. Onda se pojavila i Viktorija Bekam sa svojom hit fashion linijom, kao i od skoro Sara Džesika Parker sa kolekcijom cipela, zatim Kanje Vest sa Yeezy kolekcijom i Rijana u saradnji sa poznatim dizajnerima i brendovima.
Svi oni bi voleli da budu ozbiljno shvaćeni, a sreća za njih, kad god izađu u nekoj od svojih kreacija "porastu u očima javnosti". Svakako je to njihovom najboljem interesu, ali želimo da verujemo da to rade jer čvrsto veruju u i vole svoj dizajn.
Viktorija Bekam debitovala je istoimenon linijom u 2008. godini sa kolekcijom koja je uključivala koktel haljine stilizovanim uz visoke potpetice.
Meri Kejt i Ešli Olsen odavno su prevazišle titulu "selebriti dizajnera" i postigle su ogroman uspeh sa brendom The Row.
Sara Džesika Parker 2014. godine obratila se kome drugom nego Manolo Blahnik i dizajnirala prvu liniju obuće. Od tada ne možemo da je vidimo na crvenom tepihu bez SJP cipela na nogama.
Gven Stefani 2003. godine pretočila je svoj jedinstven modni ukus u pank rok modnu liniju. Kao zaštitno lice L.A.M.B Gven nosi svoj dizaj kad god može.
Teško je pratiti korak sa Rijanom i različitim modnim kućama. Ona je kreativni urednika u Pumi, dizajnira sa Manolo Blahnik-om, sarađuje sa Dior-om...
Posle nekoliko poslovnih modnih promašaja, Kanje Vest je konačno nampravi bum sa svojom Yeezy kolekcijom.
Melisa Makartni lansirala je Melissa McCarthy Seven7 kolekciju iz dva razloga. Napustila je Fashion Institute of Technology (a oduvek je volela da kreira) kako bi se posvetila komediji, ali i iz potrebe za plus-size odećom.
Kejt Hadson poznata kao zaljubljenik u fitnes koosnivač je brenda Fabletics koji kreira odeću za trening. Međuti kako se brend razvijao "izašao je iz teretane" i pronašao svoje mesto čak i na crvenom tepihu.
Pročitajte još
Zašto nosimo šljokice za Novu godinu?
Zašto nosimo šljokice za Novu godinu? Ako se to nikada niste zapitali, krajnje je vreme
04/12/2025
Saznajte višeBritish Fashion Awards 2025: Naša Roksanda Ilinčić oduševila
British Fashion Awards 2025: Naša Roksanda Ilinčić oduševila
03/12/2025
Saznajte višePet kombinacija koje će vas spasiti u decembru kada ne znate šta da obučete
Pet kombinacija koje će zimu učiniti više nego podnošljivom i trendi
01/12/2025
Saznajte višeKraljica reciklaže: Leticiji je ovo omiljeni zimski komad u garderoberu, nosi ga 14. put
Kraljica Leticija obožava ovaj komad garderobe
28/11/2025
Saznajte višePočinje BLACK FRIDAY runda u FASHION COMPANY prodavnicama u Srbiji
Najveća shopping groznica godine stiže u Srbiju – Black Friday runda u Fashion Company radnjama počinje u četvrtak, 27. novembra i trajaće do nedelje, 30. novembra.
27/11/2025
Saznajte višePremium BLACK FRIDAY u XYZ i Maje radnjama: popusti od 25% na najkvalitetnije brendove
Premium Black Friday stigao je u XYZ i Maje prodavnice, donoseći 25% popusta na pažljivo odabrane premium brendove
27/11/2025
Saznajte više

Komentari (0)