Biljana Obradović: Ne dajem previše novca na firmirane stvari

Biljana Obradović: Ne dajem previše novca na firmirane stvari

Autor: | 28/04/2013

0


Autorka i voditeljka emisije „Biljana za vas“, koja je tokom blistave televizijske karijere uradila brojne intervjue sa poznatim ličnostima širom sveta, među kojima su Anđelina Džoli, Šeron Stoun, Džad Lou, redovan je posetilac prestižnih modnih dešavanja. Budući da svoj posao obavlja na visokom profesionalnom nivou, sa brojnim kreatorima širom sveta, kao što su modne kuće „Moskino“ i „Kavali“, uspostavila je odličnu saradnju. U korak sa inostranim, Biljana pomno prati dešavanja i na našem modnom dizajnerskom tržištu. Drugu godinu zaredom ona je zaštitno lice kolekcije kreatorke Suzane Perić. Iz njihovog kreativnog druženja sazrela je ideja o pokretanju zajedničke linije sportske garderobe.

Kako ste započeli saradnju sa kreatorkom Suzanom Perić?
- Suzana i ja sarađujemo poslednje dve godine. Ona je poslednjih godina promenila kreativni pravac, pojednostavila ga je, posle čega mi je njena moda postala veoma bliska. Raniji Suzanini modeli, koji su bili izrađeni od šarenih tkanina, nisu odgovarali mom senzibilitetu. S vremenom njene kreacije postale su sofisticirane i ženstvene, sa jednom oštrom linijom sa jedne strane, a zadržale su lepršavost kao njen prepoznatljiv znak. U takvim modelima sam se veoma pronašla. Nova kolekcija koju će predstaviti na „Fashion selectionu“ biće pozitivno iznenađenje za njenu publiku. Prevladavaju modeli sa crnom čipkom koji me neizmerno podsećaju na duh Holivuda tridesetih godina i sicilijanske udovice, a za „jake“ žene tu su sakoi i mantili u jarkonarandžastom i zelenom koloritu.

Nosite li i privatno Suzanine kreacije?

- To je ono što je za mene i najvažnije. Nisam zaštitno lice kolekcije Suzane Perić samo na modnoj pisti već i u privatnom životu, na putovanjima i u televizijskim emisijama. U Suzaninim modelima se dobro osećam. Prošle godine pola njene kolekcije, divne duge lepršave haljine od svile, nosila sam na „Kanskom festivalu", kao i na novogodišnjem dočeku u Majamiju. Sako sa potpisom „SP“ obukla sam kada sam radila intervju sa Rodžerom Votersom.

Budući da ste i vi kreativni, da li na neki način utičete na kreacije ove dizajnerke?
- Svaki dizajner ima prepoznatljiv stil i autorski pečat. Budući da se zbog prirode posla kojim bavim krećem po važnim svetskim događanjima, Suzana me često pita za mišljenje u vezi sa novim modelima. Ona je izuzetno otvorena osoba, nimalo sujetna, pa rado prihvata sugestije.

Uskoro sa njom pokrećete novu sportsku liniju za žene?
- Ekskluzivno za „Hello!“ želim da otkrijem da nas dve već nekoliko meseci planiramo da zajedno uradimo jednu sportsku liniju za žene. Godinama treniram i važno mi je da sam stilizovana i na sportskim aktivnostima. Suzana i ja planiramo da osmislimo trenerke za dame koje žele da lepo izgledaju u teretani, ali i na ulici ili na kafi u kafiću. Biće to plišane trenerke, pretežno roze boje, a imaće inicijale „SP“ kao limitit „B“.

Poslednjih meseci redovno upražnjavate kik-boks?

- Imam svoju fitnes instruktorku Irenu koja je došla iz Amerike. Sa njom radim već pet meseci i naši treninzi su veoma funkcionalni. Najviše ima segmenata iz kik-boksa, discipline koje upražnjava Adrijana Lima i svi drugi "Victoria' secret" anđeli, a najbolji su za muskulaturu ženskog tela.

Budući da imate priliku da posećujete brojne modne revije i nedelje mode u inostranstvu, da li biste njihova modna dešavanja mogli da uporedite sa ovima kod nas?
- Osnovna razlika je u budžetu. Isto je to da njihova modna dešavanja nisu glamuroznija od naših. I ona se održavaju pod šatorima ili u hotelima. Bitna razlika je u zvanicama koje dolaze, javne ličnosti su plaćene pedeset hiljada ili sto hiljada evra za dolazak. U medija-markentiškom planu za tu svrhu odvaja se ozbiljna suma. Pored plaćenih gostiju njihovim revijama prisustvuju zaštitna lica brenda čiji se modeli prikazuju ili pravi prijatelji dizajnera. Kinesko modno tržište postaje sve zanimljivije i otvorenije za dizajnere. Savetovala bih našim kreatorama da se okrenu Maloj Aziji.

Koji su vaši omiljeni inostrani brendovi?
- Sve zavisi od raspoloženja. Volim svedenije linije, prija mi „Gucci“, „Valentino“ i „Chanel“, koji mi je među omiljenima.

Gde kupujete brendiranu garderobu?

- Iskreno, ne dajem toliko novca za firmirane stvari. Volim da imam dobru tašnu i cipele. Svoje kombinacije upotpunjujem detljima iz „Zare“ i „H & M“. Ne bih htela da ovim intervjuom frustriramo mlade devojke i nabijamo im kompleks govoreći o skupim stvarima. Najvažnije je da umeju da nose određenu stvar. Bolje da umesto skupe garderobe ulažu u obazovanje, na primer, u učenje jezika, jer ko zna gde to može da ih odvede.

Tekst: Jelena Popović, Life Content

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin

Najnovije vesti