KIKO MILANO predstavio novu prolećnu kolekciju Dreamphoria u saradnji sa FashionMag42 magazinom
U ekskluzivnom ambijentu hotela Zepter, KIKO MILANO je u saradnji sa FashionMag42 magazinom priredio ekskluzivni Masterclass – Dream Glow Makeup Look, povodom predstavljanja svoje nove prolećne kolekcije Dreamphoria. Događaj je okupio predstavnice medija, koje su imale priliku da iz prve ruke dožive čari najnovijih proizvoda brenda.
Baberya.Media
Kolekcija Dreamphoria donosi inovativne proizvode koji osvajaju svojim visokim kvalitetom, senzualnim teksturama i svetlim pastelima. Inspirisana magijom proleća, kolekcija se ističe nežnim, ali snažnim bojama koje pružaju eteričan, a opet sofisticiran izgled. Ključni proizvodi, poput Dreamphoria Cloud Feel Hydra Face Primer, 3D Hydra Lip Gloss i Heavenly Skin Blush, nude dugotrajan efekat, savršenu hidrataciju i besprekornu završnicu.
Make-up artist brenda Kiko Milano, Jovana Bulatović, predstavila je prisutnima proizvode iz kolekcije Dreamphoria.
Baberya.Media
Na licu mesta, gošće su imale priliku da testiraju inovativne proizvode i saznaju sve detalje o njihovim prednostima i načinu primene. Jovana je otkrila sve tajne korišćenja Dreamphoria proizvoda, koji kombinuju visok kvalitet, dugotrajan efekat i osvežavajući, luksuzni osećaj na koži.
S obzirom na to da je događaj održan u prestižnom hotelu Zepter, prostor je bio savršeno usklađen sa tematikom kolekcije, stvarajući atmosferu koja podseća na sanjivu, prolećnu magiju.
Gošće koje su prisustvovale događaju bile su oduševljene inovativnim pristupom brenda i visokim kvalitetom proizvoda. "Kolekcija Dreamphoria je savršeno balansirana između luksuza i svakodnevne upotrebe.
Baberya.Media
Baberya.Media
Ekskluzivnom masterclassu prisustvovale su vodeće predstavnice medija, među kojima su bile i poznate beauty urednice, influenserke i novinarke. Deo događaja, Q&A, omogućio je prisutnima da postave pitanja KIKO MILANO stručnjacima o primeni Dreamphoria proizvoda, te da otkriju koji proizvodi najbolje odgovaraju njihovim potrebama.
Kolekcija Dreamphoria poziva žene da zrače lepotom iznutra, istražujući sve verzije sebe. Sa proizvodima koji kombinuju hidrataciju, visok performans i senzualne teksture, Dreamphoria je savršen izbor za žene koje žele da obeleže proleće sa svežim, svetlim izgledom.
Baberya.Media
Kreirajte svoj Dreamphoria izgled, počnite sa Daily Remind Cleanser-om obogaćenim maslinovim uljem koji osvežava i čisti kožu, kao i 3D Hydra Lip Oil Limited Edition za hidrataciju usana i ekstra sjaj sa ultra-pažljivom senzornom formulom.
Kolekcija je sada dostupna u KIKO MILANO prodavnicama i online.
Baberya.Media
Baberya.Media
Baberya.Media
O KIKO MILANO
Brend KIKO MILANO osnovan je 1997. godine sa vizijom da postane profesionalni kozmetički brend visokog kvaliteta, čija misija je da zadovolji zahteve žena svih uzrasta. KIKO poruka o lepoti glasi „Budi ono što želiš da budeš“ i ističe napore brenda da svojom širokom ponudom omogući damama širom sveta da jasno pokažu svoj stav, karakter i individualnost. Raznovrsnost boja, tekstura i tonova daje ženama mogućnost da se izraze i zablistaju u svakoj prilici. Pogledajte našu ponudu koja prati najnovije svetske trendove u svetu kozmetike i šminke.
Za više informacija o Dreamphoria kolekciji, posetite KIKO MILANO
Baberya.Media
Pročitajte još
Ilda Šaulić dan počinje veoma rano, bjuti trik ne krije: Na svom licu uvek imam ovo, efekat sjajan
Lice Ilde Šaulić zahvaljujući ovome izgleda savršeno
26/04/2025
Saznajte višeSpas za umornu kožu i bore se krije u frižideru, jeftinije ne može
Nega lica jogurtom bez skupih kozmetičkih tretmana
22/04/2025
Saznajte višeDa li na Veliki petak valja prati kosu?
Pranje kose na Veliki petak da ili ne
18/04/2025
Saznajte višeJelena Tomašević iznenadila priznanjem posle toliko vremena: Godine su učinile svoje
Jelena Tomašević izgled i zdravlje neguje iznutra
17/04/2025
Saznajte višeTrendovi, trikovi, saveti: Kako do frizure kao iz salona za samo 15 minuta po receptu Larija Kinga
Lari King predstavlja Dyson
14/04/2025
Saznajte više
Komentari (0)