Brendovi korejske kozmetike vrhunskog kvaliteta K-Beauty predstavljeni su u dm drogeriji u Ušće Shopping Centru. Ovaj jedinstveni događaj, kako po svom sadržaju, tako po bajkovitoj postavci, nosi slogan High Tech, High Care sa ciljem da ukaže na spoj tehnologije i tradicionalne nege korejskih žena.
Brojni posetioci tako su imali priliku da testiraju stanje kože uz pomoć Skin care analizatora, bliže se upoznaju sa čuvenim koracima korejske „beauty“ rutine, ali i da se uvere u kvalitet brendova u okviru K-Beauty linije koji se mogu naći u svim dm drogerijama u zemlji.
Prezentovanju proizvoda za negu i lepotu koji nam stižu iz Koreje, svetskog lidera na polju kozmetike, prisustvovali su i zvaničnici ambasade Republike Koreje, predstavnici kompanije dm drogerie markt i Korejske agencije za promociju trgovine i investicija KOTRA.
Direktor Korejske agencije za promociju trgovine i investicija KOTRA Sung Gi Li rekao je da mu je zadovoljstvo što se brendovi K-Beauty asortimana nalaze u okviru dm-a, najvećeg drogerijskog lanca u Evropi i što su kupci u Srbiji prepoznali jedinstvenost ovih proizvoda.
- Korejci kažu: Kako se brinete o svojoj koži pre tridesete godine određuje stanje vaše kože posle tridesete godine. K-Beauty talas koji je prisutan u metropolama kao što su Pariz i London, a uspešno širi i Srbijom iz godine u godinu - dodao je Li i poželeo svim gostima da ostanu večno mladi uz korejsku kozmetiku.
- Kao kompanija koja je posvećena stalnim inovacijama, dm je prepoznao specifičnost i kvalitet asortimana K-Beauty sa željom da tradiciju i visoki kvalitet korejske nege prenese i našim kupcima. Izuzetno nam je zadovoljstvo da se na policama dm drogerija nalaze brendovi pod kapom K-Beauty linije, kao što su It’s skin, Pilling Bean, Ariul, Purederm i MBeauty maske, a koje ćete imati priliku da testirate već danas - izjavio je Predrag Petrović, član upravnog odbora kompanije dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija.
Koreja je postala lider u osmišljavanju i proizvodnji proizvoda koji svojim inovativnim formulacijama i sastavom zadovoljavaju različite potrebe kupaca u Srbiji. Ovi jedinstveni proizvodi koji odgovaraju svim tipovima kože imaju blagotvoran uticaj i omogućavaju hidrataciju i elastičnost kože, ublažavanje bora i time pružaju kompletnu negu lica. Jedna od specifičnosti nege u Koreji je u i posebnim unapred definisanim koracima koji su put do adekvatne brige o koži. Ima ih deset i svaki ima za cilj da koži pruži neophodni sjaj i zaštitu, a na kupcima je da odluče koji od koraka će primenjivati u svojoj "beauty“ rutini.
Tokom promocije K-Beauty linije, svi zainteresovani kupci su imali priliku da se upoznaju sa tradicijom nege žena iz Koreje, kao i da testiraju kožu i na taj način saznaju koji od proizvoda im najviše odgovara. Priliku da urade testiranje kože uz pomoć skin care analizatora imaće i svi posetioci dm drogerije u Ušće Shopping Centru tokom predstojećeg vikenda, i to u subotu, 21. decembra, u periodu od 16 do 20 sati, kao i u nedelju, 22. decembra, od 12 do 16 časova.
Takođe, do 31. decembra kupce u svim dm drogerijama u zemlji čekaju popusti do 30 odsto na sve K-Beauty proizvode za negu lica.
Pročitajte još
Novi parfem Club de Nuit BLING brenda Armaf svečano je predstavljen na ekskluzivnom događaju koji je okupio veliki broj poznatih ličnosti, influensera iz regiona i sveta, kao i medija
19/12/2025
Saznajte višeDeseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
Deseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
18/12/2025
Saznajte višeRoland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
Roland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
18/12/2025
Saznajte višeOve "otrovne strele“ danas izbacite iz spavaće sobe, ogledalo odmah
Feng šui saveti za spavaću sobu koje ćete odmah primeniti
14/12/2025
Saznajte više