
Lepa koža, sjajna kosa, uređeni nokti i besprekoran odabir odeće, ali stil karakteriše, možda i više od svega - odabir pravog parfema! Francuskinje su uvek znale kako parfem o njihovoj ličnosti govori više od reči i birale su ga s posebnom pažnjom, a nanosile za svaku priliku.
Među parfemima postoje klasici koji su se našli na stolu za ulepšavanje svake žene koja drži do sebe. Karakterišu ih snaga, moć i svevremeni duh koji odiše ženstvenošću i zavodljivošću.
1. Chanel No. 5 (1921)
2. Cacharel Anaïs Anaïs (1978)
Parfem koji se rado poklanja mladim devojkama i ima zaraznu cvetnu notu koja mu daje određenu lakoću i prozračnost. Kampanje parfema uvek su karakterisale grupe mladih devojaka koje uživaju u životu i svemu što im on nudi.
3. Guerlain Shalimar (1925)
Sve žene dođu u fazu kada žele isprobati parfem koji je nekad nosila njihova majka ili baka, a "Shalimar" je upravo takav ikonski miris. Opisuju ga kao jako ženstven, francuski elegantan i najčešće ga možete osetiti u pozorištu i operi, među ženama koje uživaju u umetnosti i kulturi.
4. Yves Saint Laurent Opium (1977)
5. Kenzo Flowerby Kenzo (2000)
Jedan od najprodavanijih parfema na svetu zasniva se na tri osnovne note: cvetna, puderasta i dinamična treća nota koja naglašava cvetnu kompoziciju, svežinu i diskreciju na kraju. Klasik koji takođe morate probati.
Pročitajte još
Novi parfem Club de Nuit BLING brenda Armaf svečano je predstavljen na ekskluzivnom događaju koji je okupio veliki broj poznatih ličnosti, influensera iz regiona i sveta, kao i medija
19/12/2025
Saznajte višeDeseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
Deseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
18/12/2025
Saznajte višeRoland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
Roland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
18/12/2025
Saznajte višeOve "otrovne strele“ danas izbacite iz spavaće sobe, ogledalo odmah
Feng šui saveti za spavaću sobu koje ćete odmah primeniti
14/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)