Sa Olimpijskim igrama u Riju 2016., u moru svetski poznatih brendova, Arena Water Instinct još jednom razvija svoj uticaj u svetu plivanja plansiranjem kupaćeg kostima koji ne nastupa samo na najvišem nivou, već sportisti omogućava direktnu komunikaciju sa kompanijom. Jednostavnom upotrebom smartfona preko novog Powerskin Carbon-Flex Limited Edition kostima, plivač ostvaruje trenutni pristup tehničkim informacijama i savetima kroz interakciju sa ekspretima i šampionima u oblasti plivanja, pozivajući ih da postuju svoj Water Instinct sadržaj. Arena je prvi sportski brend koji primenjuje ovu vrstu inovacije, obezbeđene od strane id00-a – da komunicira i obezebeđuje dodatnu vrednost za korisnika na ovaj način.
- Sposobnost da budete bliži Vašem potrošaču, ostvarujući svakodnevnu komunikaciju sa njim je super šansa za brend kao što je Arena - rekao je Giuseppe Musciacchio, Generalni menadžer razvoja brenda.
- Današnja tehnologija značajno je promenila obrazac potrošnje, što predstavlja dodatni izazov za kompaniju kao što je Arena koja promoviše ono što zaljubljenici u plivanje vole.
idOO tehnologija u novom Powerskin Carbon-Flex Predator Limited Edition dostupna je kroz čip koji je intergrisan u sam kostim. Instaliranjem idOO aplikacije preko Google Play Store-a i postavljanjem Vašeg smartphone uređaja blizu čipa, korisnik je u mogućnosti da pristupi ekskluzivnim Arena informacijama i servisima kao što su: tehničke specifikacije i autentičnost kostima, saveti u vezi sa izborom odgovarajuće veličine kostima, način oblačenja i održavanja istog. U suštini, plivači će biti u mogućnosti da ostvare direktnu interakciju sa trenerima, ekspertima i šampionama u ovoj oblasti kao članova Arena Elite Team-a; da postave pitanja, zadovolje svoju znatiželju, da prime lične savete, like-uju svoje omiljene sportiste, share-uju svoj ’’Water Instinct’’ postavljanjem slika ili ličnih impresija, što će biti postavljeno na Arena Water Instinct strani.
Powerskin Carbon-Flex Predator Limited Edition kostim dizajniran je tako da se lako prilagođavanja telu, a odobren je od strane FINA-e.
Pročitajte još
Hristina Popović smršala 27 kilograma, evo kako sada izgleda
Hristina Popović smršala 27 kilograma, svaka čast
05/12/2025
Saznajte višeSkijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte više

Komentari (0)