-Naredni talas inovacija u svetu će podstaći korporacije da se menjaju, koristeći sredstva koja već imaju na raspolaganju. Zato moramo dobro da promislimo kako stvari trenutno funkcionišu i kako da ih promenimo na bolje, kako da nove poslovne i komunikacijske modele uklopimo u današnji svet. Inoviraj, ne imitiraj, poručili su učesnici devete Direct Media Akademije održane od 15. do 18. maja u teatru Madlenianum.
Jonas Kjelberg, cenjeni predavač i investitor u startap biznise, kao jedan od osnivača Skajpa, doneo je priču o vizionarima, putu koji je potrebno prevaliti da bismo inovirali poslovanje i digitalno se transformisali. Govorio je i o tome zašto su neke kompanije, marketinške agencije i pojedinci danas inovativniji od drugih i kako da učimo od njih i ostvarujemo svoje snove. Marketinškoj publici iz cele regije se predstavio i Faris Jakob nagrađivani marketinški strateg, kreativni direktor, pisac i digitalni nomad. Faris koji, putujući po svetu bez stalnog mesta prebivališta savetuje brendove i startapove, poručio je da je neprestano kretanje ključ za bolje rezultate u kreativnom razmišljanju.
-Digital je fundamentalno promenio svet i poruka koju želimo da prenesemo ovogodišnjom akademijom jeste neophodnost i urgentnost promene u svakom segmentu društva, a posebno u industriji komunikacija. Pored sveobuhvatne digitalne transformacije kroz koju prolazimo, kao najveći regionalni komunikacijski sistem smo shvatili da u promene moramo ući sa svežim idejama i mladim ljudima koji čine više od 50% zaposlenih“, izjavio je Jovan Stojanović, direktor Direct Media Srbija. On je dodao da već daje rezultate program kroz koji mladi u Direct Media sistemu predlažu razvojne projekte i na taj način učestvuju u donošenju strateških odluka o pravcu u kojem će kompanija u budućnosti ići.
Prva tri dana akademije obeležila je edukacija o novim trendovima u marketingu i komunikacijama. 80 polaznika podeljenih u dva modula je, tokom serije predavanja i radionica sa timom predavača Direct Media sistema, razgovaralo o brendingu i kreiranju komunikacijskih strategija u digitalnoj eri.
Direct Media Akademija je nastala 2012. godine kao interni edukativni program. Vremenom je rasla, razvijala se i otvorila vrata svim zainteresovanim polaznicima. Program je kreiran od strane tima Direct Media stručnjaka, sa ciljem da ekspertizu i sveobuhvatan uvid u marketinške komunikacije podeli sa kolegama, partnerima i preduzetnicima.
Ovogodišnji slogan Direct Media Akademije “I have a dream” posvećen je obeležavanju 50 godina od smrti Martina Lutera Kinga.
Pročitajte još
Danas farbamo jaja: Svaki dom treba da ima crvenu čuvarkuću, evo i zašto
Zašto je čuvarkuća crvene boje
03/05/2024
Saznajte višeDekorativan, kremast i savršeno ukusan: Napravite uskršnji rolat po receptu našeg glumačkog par
Recept za uskršnji rolat
02/05/2024
Saznajte višePoslastica dana: Kolač od 3 nespojiva sastojka po receptu Slobe Stefanovića
Recept Slobodana Stefanovića za susam keks
02/05/2024
Saznajte višePrvomajski praznik u vili Đokovića kraj Rume: Srđan i Dijana u ovoj oazi okupljaju prijatelje
Vila Đokovića kod Rume oaza za druženje
01/05/2024
Saznajte više