Brend Smoki, kompanije Soko Štark koja posluje u okviru Atlantic grupe, osvojio je Superior Taste Award u Briselu. Reč je o najcenjenijoj nagradi u segmentu ishrane u svetu koja se osvaja na međunarodnom ocenjivanju ukusa i kvaliteta.
Milioni ljudi zatvorenih očiju prepoznaju ukus Smokija, a sada je i 120 stručnjaka Međunarodnog Instituta za degustaciju i kvalitet proizvoda (iTQi-International Taste & Quality Institute) dalo zvaničnu potvrdu da je i ukus i kvalitet našeg omiljenog flipsa izuzetan. Žiri je sačinjen od vrhunskih poznavaoca ukusa, kuvara, somelijera i stručnjaka koji su i ove godine predano, tokom nekoliko dana, testirali i ocenjivali preko 1.000 različitih proizvoda iz 60 zemalja širom sveta.
“Posebno smo ponosni na činjenicu da je kvalitet i ukus Smokija prepoznat na evropskom nivou i dobio svoju potvrdu od strane 120 stručnjaka iz oblasti kvaliteta proizvoda i njegovog ukusa. Smoki je u strukturi prodaje jedan od stubova poslovanja kompanije Soko Štark sa stabilnim godišnjim rastom. Takav uspeh i više od 45 godina postojanja Smokija mi i dalje konstantno nadograđujemo pružanjem novog doživljaja kroz staro, dobro utvrđeno iskustvo u konzumiranju naših proizvoda.” – istakla je Ivana Vlahović, category marketing manager Strateškog poslovnog područja Slatko i slano, Atlantic Grupe.
Proizvodi se ocenjuju brojem zvezdica koje mere kvalitet samog proizvoda. Na ovogodišnjem ocenjivanju, Smoki je osvojio maksimalne 3 STA zvezdice. Dodela nagrada se tradicionalno i svečano uručuje u Briselu, a kompanija Soko Štark je uspeh Smokija simbolično proslavila na SMOKIng događaju za predstavnike medija.
“Smoki kao prozvod sačinjen od potpuno prirodnih sirovina, kao što su kukuruzni griz i sveže pečeni kikiriki, bez bilo kakvih aditiva, postao generičko ime za ovu vrstu grickalica. Svojim prepoznatljivim ukusom, kvalitetom i trajanjem kreirao je posebnu emotivnu vezu sa potrošačima koja je osnov njihovog poverenja, ali ujedno i naš najveći kapital koji i danas nadograđujemo i čiju potvrdu smo dobili i od strane stručne javnosti Evrope.” – izjavila je Jelena Crnković, brand manager za brand Smoki, Strateško poslovno područje Slatko i slano, Atlanic Grupa.
Smoki predstavlja jedinstveni spoj ukusa koji je ujedno hrskav i topiv, a podjednako omiljen svim generacijama i opravdano se nalazi u top 10 najprepoznatljivijih brendova jugoistočne Evrope.
Pročitajte još
Skijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte više
