IKEA Srbija, Mastercard i Fondacija Ana i Vlade Divac započele su zajednički projekat „Ja sam ODVAŽNA!“ za podršku ekonomskom osnaživanju žena. Počev od danas preduzetnice/ci iz cele Srbije, naročito one koji se bave proizvodnjom, moći će da se prijave na sajtu Fondacije i da predstave svoje poslovanje i planove za razvoj. Projekti s najvećim potencijalom za ekonomsko osnaživanje žena biće podržani finansijskim sredstvima koja će im omogućiti da razviju poslovanje i uvećaju zastupljenost žena u privredi.
Pored kompanija i fondacije, projekat omogućava i potrošačima da se uključe i podrže ovaj važan cilj. Svaki put kada, u periodu od 1. novembra do 31. decembra, korisnici Mastercard i Maestro kartica budu beskontaktno obavili kupovinu u IKEA robnoj kući i IKEA Izlogu, kompanija Mastercard će donirati 300 dinara u projektni fond „Ja sam ODVAŽNA!“. Kompanije i Fondacija pozivaju zajednicu da se pridruži projektu i na taj način pomogne u naporima da se poboljša položaja žena kroz njihovo preduzetništvo.
-Kompanija IKEA je dugoročno posvećena unapređenju položaja žena i pokretanjem ovog projekta želimo da stvorimo prilike za njihovu veću ekonomsku nezavisnost. Jednake prilike za oba pola i jednaka uključenost oba pola u poslovanje važni su za ujednačen napredak društva, postizanje većeg privrednog rasta i kvalitetniji život. Udruživanjem snaga s građanskim društvom i kompanijama koje veruju u jednake prilike za sve, zajednički stvaramo bolje uslove za veću ravnopravnost u svim oblastima poslovanja i omogućavamo zajednici da se aktivno uključi. Za pozitivnu promenu potrebno je da svi mi, i kao kompanije i kao pojedinci, uradimo svoj deo posla, istakla je Jovana Mehandžić Đurđić, menadžerka za održivi razvoj IKEA za jugoistočnu Evropu.
-Za kompaniju Mastercard, finansijska, digitalna, društvena i rodna inkluzija su ključ za izgradnju modernog i uspešnog tržišta. Preduzetnice širom sveta postižu značajne poslovne rezultate, a žensko preduzetništvo na tržištima u razvoju, kakvo je Srbija, u velikoj je meri uslovljeno potrebama, a preduzetnice se često suočavaju sa ograničenim finansiranjem i nedovoljnim pristupom uslugama. Imajući u vidu da je tek oko 40% žena u Srbiji uključeno u tržište rada, neophodno je postojanje šire društvene inicijative kojom ćemo zajednički izgraditi svest o tome šta pojedinačne porodice, lokalne zajednice i celokupna privreda mogu da dobiju od osnaživanja žena u svim fazama razvoja biznisa. Za našu zajednicu, stvaranje jednakih prilika za oba pola je - neprocenjivo,izjavila je Jelena Ristić, direktor za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard. Kao društveno odgovorna kompanija, IKEA je posvećena pozitivnom uticaju na društvo. Snažnim fokusom na osnaživanje žena švedska kompanija je već od početka rada na tržištu Srbije dostigla rodno izbalansiran odnos od 50/50% među zaposlenima, uključujući i nivo menadžmenta. Takođe, kompanija IKEA garantuje jednaku platu za isti posao i jednake mogućnosti razvoja za sve zaposlene.
Pročitajte još
Skijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte više