Beograd je veoma dinamičan grad sa velikim potencijalom za napredak i prosperitet, a ovog juna dobija i svoju novu šoping destinaciju sa preko 130 vodećih globalnih i regionalnih brendova.
BEO Shopping Center otvara se 25. juna 2020. godine na uglu ulica Vojislava Ilića i Mis Irbijeve na ukupnoj površini od preko 130.000 metara kvadratnih. Povodom svečanog otvaranja u centru će biti organizovani specijalni popusti u svim radnjama, zabavni sadržaji i animacije za sve članove porodice, art performansi poznatih domaćih umetnika, a pojedine lokacije u centru biće pretvorene u popularne selfi galerije.
Ova šoping destinacija biće prepoznatljiva po svojoj jedinstvenoj ponudi, sa preko 130 vodećih globalnih i regionalnih brendova, a jedna od novina je i poznati nemački modni brend Peek & Cloppenburg, koji otvaranjem radnje u BEO Shopping Centeru kreće u osvajanje tržišta Srbije. Pored Peek & Cloppenburga, u centru će se naći poznati brendovi kao što su Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, H&M, C&A, LC Waikiki, Deichmann, Reserved, Mojito, House, Cropp, Lindex, Sportina, Fashion&Friends, Guess, Superdry, N Fashion, Beosport, Office shoes, Coffee Room, Starbucks, McDonalds, KFC, dm, Maxi, Jasmin, Pertini Toys, Intersport, Buzz, Sport Vision, Casa Bianca, Laguna, ali i mnogi drugi.
BEO Shopping Center će svojim otvaranjem obogatiti sadržaj na lokaciji gde postoji izuzetna potreba za modernom šoping destinacijom, u čijoj neposrednoj blizini i na samo nekoliko minuta od budućeg šoping centra je naseljeno preko 350.000 stanovnika. Pored dobre lokacije i jedinstvene ponude brendova, BEO Shopping Center odlikuje i inovativni arhitektonski koncept koji prati poslednje svetske trendove u retailu sa više otvorenih površina, puno prirodnog svetla i zelenila, a sve u cilju da se potrošačima pruži maksimalni ugođaj kupovine i opuštanja.
BEO Shopping Center je zajednička investicija kompanija MPC Properties, najvećeg investitora u regionu jugoistočne Evrope i Atterbury Europe, fokusiranog na ulaganja u šoping centre i razvoj retail kapaciteta u Evropi, a koje će u ovaj projekat zajedno uložiti više od 110 miliona evra.
Pročitajte još
Zimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte višeA1 Ultra 5G je stigao - jače performanse mreže sada u gradskim centrima i ključnim poslovnim zonama; Try & Buy ponuda dostupna za nove korisnike
03/12/2025
Saznajte višeNa dan kada slavi sinu drugi rođendan: Marija Šerifović zakazala novi koncert
Marija Šerifović zakazala novi koncert
02/12/2025
Saznajte više

Komentari (0)