Da li ste se ikad pitali kako se mirisne note iz ulja pretvaraju u vaš omiljeni parfem? U pozadini stvaranja „niche“ parfema krije se ceo jedan nevidljivi svet takozvanih noseva koji su u večitoj potrazi za inspiracijom kako bi emociju pretvorili u neodoljivi miris. Osnovna razlika između „niche“ i industrijskih parfema je što ovi prvi stvaraju priče kojih ćemo se sećati. To su unikatne kapi po kojima se razlikujemo od drugih. Magija počinje prvim dodirom sa kožom, a potom je svaki put pomalo drugačiji, jer smo i mi svaki put pomalo drugačiji.
„Molinard“ je jedna od najstarijih mirisnih kuća, osnovana davne 1849. godine. Nalazi se u Grasu, na jugu Francuske. Sve je počelo sa proizvodnjom sapuna od čistih biljnih ulja, raznovrsnih mirisa i boja, a nastavilo se parfemima u kreativnim i unikatnim bočicama.
Iz kuće „Affinessance Parfume“ stigao je jedan od prvih mirisa koji u osnovi ima kurkumu. U dodiru sa kožom stvara jedinstvenu notu, drugačiju na svakome ko je nosi. Ovaj brend koristi uglavnom jače mirise, koji se obično upotrebljavaju kao bazne note u celoj mirisnoj piramidi. Upravo to daje snagu parfemu i on čuva intenzitet tokom dana tako da kako je mirisao ujutru na vasoj kozi mirisace i uvece kad se vratite kuci.
“Molinard” se od ostalih razlikuje zahvaljujući posebnom stilu. Predivni sastojci utkani su u retke i ekskluzivne parfeme, koje odlikuje dugotrajan mirisni trag. Priča o ovoj kući blisko je povezana sa istorijatom Grasa, svetske prestonice parfema smeštene između mora i planina, u Provansi. Ovde, kao ni na jednom drugom mestu, cveće govori svojim mirisom. Berba je zanimanje koji se sa strašću prenosi sa jedne generacije na drugu, a na toj inspirativnoj zemlji svake godine se uberu tone cvetova. Bezuslovnu ljubav prema prefinjenim materijama nosi i Silija Leruž-Benar, peta generacija i prva žena na čelu kuće “Molinard”. Dragoceni mirisi čuvaju se u bočicama sa potpisima majstora stakla kao što su “Rene Lalique”, “Baccarat”, “Julien Viard”. Vanvremenski i sofisticirani, odraz su otmenog i prepoznatljivog stila. Svaki parfem otkriva svoju jačinu i dubinu spajajući raskoš i autentičnost, tradiciju i nasleđe.
I u Beogradu, u beauty departmentu „Charles & Christie“ u Knez Mihajlovoj 2. mogu da se pronađu „niche“ parfemi kuća „Molinard“, „Yohji Yamamoto“, „Angelo Caroli“, „Affinessence“ i drugih ekskluzivnih brendova. U kapima tih mirisa krije se jedan važan deo bez koga ne bismo bili celi.
Pročitajte još
Skijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)