Tuborg, Studentski centar i Pijanista ujedinili snage u promociji odgovorne konzumacije alkohola
Beograd je dobio još jedno umetničko delo koje, ne samo da ulepšava grad, već i šalje vrlo bitnu i društveno odgovornu poruku – na zidu Studentskog centra, popularni umetnik Andrej Josifovski, poznatiji pod pseudonimom Pijanista, na sebi svojstven način predstavio je odgovornu konzumaciju alkohola, jedno od načela koje promoviše kompanija Carlsberg Srbija, sa svojim brendom Tuborg.
Novi beogradski mural na kom je istaknuta poruka „KAD ME VOZI NE VOZIM“, deo je kampanje o odgovornoj konzumaciji alkohola koju kompanija Carlsberg Srbija godinama sprovodi sa svojim brendovima i u saradnji sa brojnim organizacijama, udruženjima i partnerima.
- Velika mi je čast, ali i odgovornost, što velike kompanije poput Carlsberga sve više prepoznaju moje stvaralaštvo kao način da ozbiljne poruke prenesu na okruženje u kojem živimo. Ova kampanja je izuzetno važna za društvo, a pravo mesto za oslikavanje murala je upravo tu gde živi najveći broj mladih ljudi - istakao je Josifovski.
Pogled sa auto-puta na zid zgrade u Studentskom gradu još jedna je opomena da je izmenjena svest opasna po sve učesnike u saobraćaju.
Soultime media
- Cilj saradnje sa Studentskim centrom i autorom murala, jeste da dopremo do ciljne grupe koja je ključna za razumevanje posledica prekomerne konzumacije alkohola i vožnje u pijanom stanju, a to su mladi ljudi koji tek stupaju u životno doba gde se susreću sa alkoholnim proizvodima u različitim prilikama. Nadamo se da će jedna ovako vidljiva poruka biti svakodnevni podsetnik na odgovorno ponašanje, kako prema sebi tako i prema drugima - izjavila je Jovana Vještica, Menadžer komunikacija Carlsberg Srbije.
Kompanija Carlsberg Srbija, godinama unazad radi na ostvarivanju ciljeva globalne Carlsbergove strategije održivosti „Zajedno ka nuli“, koja obuhvata četiri strateške oblasti, među kojima je Nula neodgovorne konzumacije alkohola. Promocijom bezalkoholnih piva iz svog asortimana, ali i nizom drugih aktivnosti, kompanija će nastaviti da propagira odgovornu konzumaciju alkohola i brigu za zdravlje i živote ljudi, naročito u saobraćaju.
POGLEDAJTE KAKO JE IZGLEDALA REALIZACIJA OSLIKAVANJA MURALA
Slične Vesti
Legendarni golman Dejvid Džejms posetom Beogradu najavio aktivaciju “Carlsberg te vodi u Liverpul!”
Kompanija Carlsberg Srbija s ponosom ističe višedecenijsko partnerstvo brenda Carlsberg sa fudbalskim klubom Liverpul
17/09/2024
Saznajte višePročitajte još
Zimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte višeA1 Ultra 5G je stigao - jače performanse mreže sada u gradskim centrima i ključnim poslovnim zonama; Try & Buy ponuda dostupna za nove korisnike
03/12/2025
Saznajte višeNa dan kada slavi sinu drugi rođendan: Marija Šerifović zakazala novi koncert
Marija Šerifović zakazala novi koncert
02/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)