Ekskluzivni brend Promoitalija konačno kod nas: Osveženje na antiejdžing sceni

Ekskluzivni brend Promoitalija konačno kod nas: Osveženje na antiejdžing sceni

Autor: | 09/09/2021

0

Nega kože lica i nega tela, sa motoom da su bore prošlost i da im nije mesto u 21. veku, doprinele su stvaranju imperativa da mladolikost, pored stanja duha, zavisi i od naših navika, i da ju je moguće zadržati zahvaljujući tekovinama estetske medicine. Trend napretka i razvoja inovativnih antiejdžing metoda nastavlja se kako globalno, tako i kod nas, a poseban akcenat stavlja se na kvalitet tretmana i beauty procedura, kao i stručnost koja nam garantuje najbolji mogući efekat.

Tako je kod nas pažnju mnogih doktora estetske medicine privuklo stupanje na scenu jednog od vodećih globalnih brendova, s tradicijom dugom 20 godina – Promoitalia iz Milana, s Valeriom Matanòm na čelu. Dr Jelena Glavinić, osnivač Klinike dr Jelena Glavinić, postala je i ekskluzivni predstavnik i distributer brenda Promoitalia za Srbiju i zemlje Balkana, što je po mišljenju stručnjaka pravo osveženje na polju etstetske medicine.

Valerio Matanò, Dr Jelena Glavinić/Promo

 

Inovativne metode, širok portfolio i konkurentnost na tržištu ono su čime se Promoitalia zasigurno može pohvaliti.

Promoitalia izdvaja se po brojnim proizvodima koji se primenjuju tokom anti-age procedura, u tretmanima kože lica, tela, a neki od njih su čuveni Hydro, potom Nucleofill, kao visoko učinkovite lifting metode, i mnogi drugi.

Kao deo promocije poznatog brenda kod nas, neće izostati ni veliki regionalni Kongres za doktore, 11. septembra u Beogradu u Hiltonu, kao ni Gala Night party, na kom će se naći i brojne poznate ličnosti. Dr Jelena Glavinić i Valerio Matanò tako su udružili znanje, stručnost i iskustvo, italijanski i srpski duh, i pod kapom brenda Promoitalia stupili na naše tržište.

Promo

 

 

Komentari (0)

Loading
hellomagazin.rs hellomagazin

Slične Vesti

Pročitajte još

Najnovije vesti