Ognjište je nekad predstavljalo centralni deo kuće i bilo je gotovo kulturno mesto. Pored njega se spavalo, grejalo, pekao se hleb i servirala jela. Tu se predveče okupljala porodica, a pored vatre se razgovaralo, planiralo, dogovaralo o budućim poslovima i sutrašnjim obavezama. Tu su se prenosili recepti čuvani vekovima, sa kolena na koleno, da bi se novim generacijama prenelo pravo uživanje u najlepšim jelima. Koliko danas uživamo u spremanju hrane na tradicionalni način?
Coca-Cola je započela putovanje kroz serijal emisija "Nezaboravni ukusi Srbije" koji se emituje na zvaničnoj Coca-Cola Facebook stranici, upravo u nadi da se sačuvaju neka od tradicionalnih jela iz cele zemlje i vrate se na savremenu trpezu. Voditelji, Ivan Marković, kulinarski entuzijasta i Filip Ugrenović radijski voditelj, zaputili su se u veliku gastro avanturu na sve četiri strane Srbije. Potpuno autentična jela poput cipovke, šufnudli, belmuža, samse, trljenice, urde i mnogih drugih specijaliteta koje od zaborava čuvaju naše bake i majke vraćaju nam se putem serijala, pravo na porodični sto. Ivan u svakoj epizodi pronalazi inspiraciju, a uporište traži u savremenom načinu pripreme nekog od starih jela koje tako ponovo učini zanimljivim.
Coca-Cola je kroz svoje postojanje odavno postala neizbežni deo trpeze i odličan dodatak hrani. Kroz serijal Ivan i Filip su se uverili koliko se osvežavajući ukus Coca-Cole idealno slaže i sa tradicionalnim jelima. Tradicionalna kuhinja ima svog parnjaka u starim zanatima, te je u odnosu na "Nezaboravne ukuse Srbije" nastala je i ideja za ručno rađene bilborde koji su nedavno postavljeni na Zlatiboru i u Pirotu. Oba su sačinjena od ruku vrednih tkalja, a svaki predstavlja motive predela u kom su nastali. Na taj način Coca-Cola je dokazala kako spoj tradicije i moderne komunikacije sa potrošačima može da bude jedinstven i inovativan.
Coca-Cola će iz nedelje u nedelju nastaviti svojim serijalom da inspiriše gledaoce da istražuju ono što ih u lokalnoj sredini okružuje, kako bi iznova uživali u nezaboravnim ukusima Srbije.
Pročitajte još
Skijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte više