Nakon Izole i Hadžića, američki Harrisburg novi je dom pogona za proizvodnju Argete
Atlantic Grupa uspešno je preplivala okean koji deli Stari od Novog kontinenta i od sada jedan od svojih najuspješnijih brendova proizvodi i u Sjedinjenim Američkim Državama. Nakon uspešnih priprema danas je pokrenuta proizvodnja delikatesnog namaza Argeta u mestu Harrisburg u saveznoj državi Pennsylvania, a u prvoj godini očekuje se prihod od prodaje od tri miliona dolara.
Argeta će se, u skladu sa strogim kriterijima sledstvenosti, uz vrhunsku tehnologiju usavršenu u dve regionalnefabrike– slovenačkoj Izoli i Hadžićima u BiH, proizvoditi ekskluzivno za severnoameričko tržište u saradnji sa američkom kompanijom Brother&Sister u Harrisburgu. Poznato je kako se Argeta proizvodi bez nusproizvoda mesne industrije, isključivo od kvalitetnih komada mesa i prirodnih začina, bez konzervansa i aditiva bilo koje vrste, kao i sa istaknutim međunarodnim certifikatima kvaliteta.
Tokom novembra i decembra 2017. u saradnji sa lokalnim distributivnim partnerima kreće intenzivna distribucija Argete na gotovo dve hiljade prodajnih mesta u SAD-u i Kanadi, praćena ubrzo snažnom promotivnom kampanjom, najprije na prodajnim mestima i u digitalnim medijima. Generalni direktor Strateškog poslovnog područja Delikatesni namazi Atlantic Grupe, Enzo Smrekar, objasnio je kako je reč o značajnom iskoraku brenda koji je jedan od najpotentnijih ambasadora Atlanticove strategije internacionalizacije, ne samo u Evropi nego i u prekomorskim zemljama.
-Nećemo preterati ako kažemo da je Argeta najveći brend paštete na svetu, jer se među mnogobrojnim robnim markama pašteta,pojedinačno gledano, upravo Argete proda najviše. Kroz decenije negovanja kvaliteta i stalnih inovacija asortimana, Argeta je u delu regiona JI Europe postala i sinonim za najbolju paštetu. Kao jedan od nosioca procesa internacionalizacije u celoj Atlantic Grupi, odlučili smo se za hrabru i ambicioznu, ali dobro planiranu i realnu strategiju širenja i izvan Evrope, gde smo se već uspešno etablirali. U Austriji, naime, Argeta već ima više od 37 odsto tržišta, u Švajcarskojgotovo 30 odsto, dok u Nemačkoj i Švedskoj napredujemo od stabilnih deset odsto tržišta. Sada otvaramo vrata američkog tržišta, s velikim potencijalom koji ćemo znati da iskoristimo, rekao je Smrekar.
Pročitajte još
Zimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte višeA1 Ultra 5G je stigao - jače performanse mreže sada u gradskim centrima i ključnim poslovnim zonama; Try & Buy ponuda dostupna za nove korisnike
03/12/2025
Saznajte višeNa dan kada slavi sinu drugi rođendan: Marija Šerifović zakazala novi koncert
Marija Šerifović zakazala novi koncert
02/12/2025
Saznajte više