Užitak ispijanja Coca-Cole, bilo koje Coca-Cole, čini da svaki običan trenutak postane poseban. Kompanija Coca-Cola promovisala je novu globalnu kampanju, čime je ujedno označila i promenu pravca svoje marketing strategije. Po prvi put u svojoj istoriji svi napici koji nose naziv Coca-Cola ujedinjeni su u jednoj, globalnoj kreativnoj kampanji pod sloganom Taste the Feeling, koji će tako nakon sedam godina zameniti Open Happiness.
Kako je poručio Markos De Kinto, generalni marketing direktor kompanije Coca-Cola, kreativna vizija iza slogana Taste the Feeling, vraća sam proizvod u fokus, podsećajući potrošače širom sveta na jedinstveni ukus i osvežavajući užitak koji Coca-Cola kao piće pruža. Takođe, novom kampanjom, kompanija Coca-Cola još jednom ističe svoju posvećenost da potrošačima ponudi širok izbor proizvoda iz Coca-Cola portfolia koji u potpunosti odgovaraju njihovom ukusu, načinu života i ishrani.
- Kampanja Taste the Feeling poručuje da užitak ispijanja bilo kog Coca-Cola napitka predstavlja jednostavno zadovoljstvo koje može učiniti sasvim obične životne trenutke potpuno posebnim. Coca-Cola je piće namenjeno svima, jedan brend sa različitim varijantama koje dele iste vrednosti i vizuelnu ikonografiju. Ljudi žele različite vrste Coca-Cole, ali za koju god da se odluče, uvek žele da bude sjajnog ukusa i da bude osvežavajuća - istakao je de Kinto dodajući da nova kampanja slavi kako Coca-Cola proizvod tako i sam brend.
Nova kampanja lansirana je i na domaćem tržištu istovremeno kada i u celom svetu, čime je pokazan objedinjeni marketinški pristup ka svim tržištima.
- Coca-Cola je oduvek postavljala standarde i stvarala nove trendove, ne samo u pogledu kreativnog izraza, već u čitavom globalnom marketingu, što je još jednom potvrdila i kampanjom Taste the Feeling. Na ovaj način Coca-Cola je takođe pokazala i da je lider i pokretač za celu kategoriju na globalnom tržištu - kazao je Dimitar Andonov, generalni direktor kompanije Coca-Cola za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju.
Istovremeno sa objavljivanjem novog slogana, javnosti je predstavljeno i šest novih reklama na kojima su radile najveće svetske kreativne agencije kao i fotografije koje će pratiti kampanju u medijima i na bilbordima, a za koje su bili zaduženi poznati modni fotografi Gaj Aroš i Naćo Riči. Osim po reklama Coca-Cola je prepoznatljiva i po svom muzičkom potpisu koji nije izostao ni ovoga puta, te će ovu kampanju pratiti numera koju je uradio globalno popularni švedski muzički producent i di-džej zvezda- Avići.
Pročitajte još
Skijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte više

Komentari (0)