Rouzi Hantington Vajtli: Šminka treba da nešto istakne, a ne da skriva

Rouzi Hantington Vajtli: Šminka treba da nešto istakne, a ne da skriva

Autor: | 05/03/2016

0

Rouzi Hantington Vajtli ističe da se pridržava filozofije svoje majke, koja ju je naučila da je svrha šminke da nešto istakne, a ne da skriva

Posle uspešnih izleta u svet glume, kreiranja donjeg veša i parfema, multitalentovana manekenka Rouzi Hantington Vajtli stala je iza sopstvene linije mejkap proizvoda. U razgovoru sa Nadin Bagot, urednicom rubrike „Lepota“ u časopisu „Hello!“, otkrila nam je više detalja o ovom poduhvatu.

Od svih supermodela na planeti, ona je verovatno najdruželjubivija. Rouzi Hantington Vajtli ne samo da vas pozdravlja po imenu, prijateljski vas zagrli i široko se osmehne već vam i lično zahvali za najnoviji članak koji ste napisali o njoj.

Stoga ne bi trebalo da me dva puta pitate da sednem i porazgovaram sa ovom dvadesetosmogodišnjakinjom o njenom poslednjem poduhvatu, sopstvenoj liniji mejkap proizvoda za „M & S Beauty“.

Pre nego što upitate koliko je zapravo uključena u to, mogu da vam kažem da ova žena zna šta radi. Pred timove maloprodajnog giganta „R & D“ postavila je svoje zahteve i sama birala svaku nijansu, teksturu i ambalažu. Rezultat? Najbolja nova „high-street“ kolekcija šminke u poslednjih godinu dana - možda i u poslednjoj deceniji. Ja, naravno, nisam želela samo da čujem nešto više o proizvodima, već i da dobijem insajderski savet kako se ta šminka nanosi.

Bili ste uključeni u sve što je vezano za vašu liniju donjeg rublja, da li ste toliko probirljivi i kada je reč o novoj mejkap liniji?

- Oduvek sam volela šminkanje i negu kože. Opsednuta sam proizvodima za negu lepote I, pošto sam trinaest godina gotovo stalno na stolici gde me šminkaju i friziraju, čujete dosta informacija i saveta. Zaključila sam šta je najbolje za mene, ali i šta je dobro za druge, različite tipove kože, koje boje. Probala sam sve proizvode i ako mi nešto ne odgovara, vratim ih, i tako svaki put.


Šta očekujete od ove kolekcije?

- Glavni cilj je kreirati liniju mejkap proizvoda koji su dostupni i priuštivi svakome, od onih u dvadesetim, do ljudi u šezdesetim, sedamdesetim, osamdesetim. Tako da svi u njima mogu da uživaju.

Kako ste taj san pretočili u stvarnost?

- Prvo sam pogledala šta imam u neseseru za šminku i razmislila koje sam proizvode koristila prethodnih trinaest godina i bez kojih ne mogu da živim. Proizvodi koje su mi preporučivali profesionalni šminkeri, boje koje volim, svestrane teksture. Želela sam da kreiram proizvode za žene koje imaju puno obaveza i potrebna im je šminka koja se nanosi brzo i jednostavno za popravljanje izgleda u samo nekoliko minuta. To su proizvodi koji se lako mogu poneti u tašni i kombinovati.

Koji su vaši omiljeni preparati?

- Postoje četiri kompleta od po četiri senke koje su jednostavno božanstvene. Moja omiljena za postizanje klasičnog izgleda „zadimljenih očiju“ u smeđoj boji je „I Feel Like a Million Dollars“. Zatim, tu su „Art Deco Diamonds“ sa srebrnastosivim i belim nijansama, „I'm a Fox Star“, jesenje boje, boja bakra, žućkastomrka, i „Ballet Slipper“ koja obuhvata ružičastu, boju kože, nežnu smeđu i kolekciju boja iz linije donjeg rublja. Svaka ima bazičnu boju, hajlajter, dimnu i boju za definisanje.

Šta još može da posluži za postizanje tog blistavog izgleda po kome je Rouzi prepoznatljiva?

- Tu su dva mat bronzera. Više volim mat zato što mi se dopada da dodam sjaj samo tamo gde želim, a to nije svuda. Tu je i prajmer sa nežnim sjajem koji radi ispod podloge ili se dodaje kasnije, tamo gde suptilno želite da nešto istaknete. Želela sam da taj proizvod bude toliko diskretan, da odgovara svakom tipu kože, bez obzira na godine.

Šta se dešava kada je reč o usnama, koje su vaš zaštitni znak?

- Nijansa koja se zove „Lady Rose“ zapravo predstavlja boju mojih usana smeštenu u tubu. Postoji dvanaest nijansi u više varijanti za završeni potez, od mat, preko somotske, do svetlucave. Meni je to bilo najteže. Najviše sam naklonjena prirodnoj boji usana, ali sam morala da mislim i na žene koje vole jarke ružičaste, smeđe i crvene tonove.

Da li se u ovoj paleti proizvoda nalaze preparati namenjeni za konturisanje i strobing?

- Da, ne zato što je to u trendu, već zato što ih zaista upotrebljavam. Nanesem nežan sjaj u stiku na jagodične kosti, ispod obrva, na unutrašnji ugao očiju oko suznog kanala, i tako postižem lep izgled, oči deluju otvorenije. Zatim idem do središnjeg dela nosa, blendiram iznad gornje usne i završavam na ključnoj kosti.

Nije mi bilo poznato da koristite konturisanje.

- Često su me pitali kako konturišem lice. Nismo li svi nekad konturisali lice rumenilom, hajlajterom i bronzerom? To je zapravo samo igra svetla i senke. Tajna je u umerenosti. Prvo odaberite mat kontur krem u stiku, kao što je ovaj moj. Volim da ga dodam duž obe strane nosa, fda mi nos deluje tanje. Takođe primenjujem konturisanje ispod vilične kosti da napravim definiciju, i malo ispod jagodične kosti. Međutim, suštinski je bitno da dobro izblendirate i da zadržite prirodni izgled.

Smatrate li sebe hrabrom i odvažnom osobom kada je u pitanju šminkanje?

- Ne baš. Ne pratim trendove, samo želim da se dobro osećam, da budem prirodna. Majka me je učila kako da nanosim šminku kada sam bila mlađa. Rekla je: „Sada me slušaj, šminka je tu da nešto istakne, a ne da skriva.“ Ta filozofija mi se urezala u pamćenje, to je filozofija koja stoji iza ove palete proizvoda.

Kada ste počinjali da se bavite modelingom, ko vam je bio uzor?

- Kejt Mos. Bila je na vrhuncu karijere i još je, u njoj pronalazim inspiraciju. Prethodnih nekoliko godina inspirisale su me žene koje su ostvarile vrhunska dostignuća, Hajdi Klum, Eli Mekfirson, Žizel, Elizabet Harli i Sindi Kraford. Sve one su modeling koristile kao platformu da izgrade brend koji ih je održao tokom srednjih godina i, nadamo se, i kasnije.

Dakle, svesni ste da radni vek jedne manekenke nije dugačak?

- Naravno, svi smo mi svesni da dobar izgled bledi. Zapravo, govorili su mi da će se moja karijera okončati kada budem napunila dvadeset pet godina, a sada imam dvadeset osam. Još sam tu.

Kako su vas otkrili?

- Želela sam da se bavim modom i dizajnom, a sa petnaest godina počela sam da radim za jednu manekensku agenciju. Odrasla sam u ruralnom delu Devona, tako da nisam imala značajna poznanstva u Londonu. Tek smo dobili internet, pretražila sam reč „moda“ na njemu, poslala tridesetak pisama i nedelju dana kasnije dobila sam poziv od male manekenske agencije „Profile.“ Otišla sam tamo da radim kao ofis asistent.

Da li su vam tražili da potpišete ugovor?

- Ne. Imala sam petnaest godina i čekalo me je puno rada na ulepšavanju. I tako sam preko nedelje radila svoj kancelarijski posao, fotokopirala, praznila pepeljare i odgovarala na telefonske pozive. Bila sam razočarana što nisam odlazila na snimanje fotografija, što je bio moj san. Zato sam se vratila u školu, završila „GCSE“ i planirala da se tokom leta vratim u London. Majka mi je rekla da se vratim u agenciju „Profile“, da se pozdravim i zahvalim, što sam i učinila, vukući se na štiklama. Tamo je bila nova bukerka koja je počinjala sa novom grupom za „Faces“ i upitala me za dozvolu da me fotografiše. Poslala me je na kastinge i do zime već sam odletela u Njujork, da radim. Poenta ove priče je - slušajte majku.

Imate li omiljeni ritual lepote?

- Tretman lica sa Šani Darnden, koja radi u Los Anđelesu i poseduje najbolji retinol serum, zahvaljujući kome je moja koža glatka, a sitne tačkice i borice manje vidljive.

Koja vam je najbolja pesma za ples?

- Nikada nisam mogla da odaberem samo jednu, ali trenutno to je Drejkova „Hotline Bling“.

A omiljena knjiga?

- Trenutno „Buddha Walked into a Bar.“

Postoji li trenutno neka televizijska emisija koju preferirate?

- Serija „Narcos“ na „Netflixu“ je odlična.

Šta je sledeće što možemo da očekujemo u vašoj mejkap liniji?

- Još nemamo bazu. To je zato što ne želim proizvode koji ne bi svima odgovarali, svakoj ženi, svakom tipu kože. To je velika obaveza. Ali, pratite naše novosti jer je to moj san: osmišljavanje linije proizvoda u kojoj će postojati baza za svaki ten.

Komentari (0)

Loading
story.rs/NP hellomagazin