Poslodavci najviše cene tačno određene osobine kod zaposlenih, i na taj način svrstavaju ih u šest različitih tipova ličnosti
Verovali ili ne, postoji šest tipova ličnosti koji teže dolaze do povišice, zbog činjenice da njihov karakter smeta šefovima. Iako biste pomislili da bi povišica ili unapređenje trebalo da budu vezani samo za dostignuća u profesiji, to često nije tačno kada se radi u kolektivu, pa nadređeni često u obzir uzimaju i karakter, piše "Biznis insajder" prenosi "Mondo".
Evo kojih šest tipova ličnosti teže dobijaju povišicu, i saveta kako da ne budete među njima!
Previše priče
Šefovi ne vole kada se pauze (ili radno vreme) koriste za konstantno pričanje o različitim temama, a posebno ih nervira ogovaranje drugih kolega.
Uradite ovo - budite jasni, odmereni i trudite se da pričate o poslu, kada je vreme za posao.
Zaposleni u ovim profesijama se najčešće razvode
![]()
Ulizivanje
Ne bi trebalo na sebe, bez pogovora, da preuzimate previše posla, samo da biste udovoljili nadređenima i pokazali im da "možete sve". "Biznis insajder" prenosi da je razlog za to jednostavan - u jednom trenutku, kolege će vas rado zatrpati svojim poslom, i objektivno nećete moći sve da postignete. Vaš entuzijazam tako će se pretvoriti samo u ulizivanje i ponudu da radite sve, a vaš učinak neće biti dobar.
Uradite ovo - pokažite da zadatke koji su vam dodeljeni radite ispravno i na vreme, i to će biti primećeno.
Negativnost
Radnici koji retko imaju lepu reč za druge kolege, i koji odbijaju savete ili se mršte na kritike, ostavljaju utisak nezainteresovanosti i "teških" ljudi, zbog čega će ih šefovi zaobići kada je vreme za povišice.
Uradite ovo - saslušajte kada vam pričaju, i pokažite da ste usvojili konstruktivne kritike.
Kukanje
Odgovornost je veoma poželjna osobina kod zaposlenih, pa poslodavci neće biti impresionirani ako stalno krivite druge i ne preuzimate odgovornost za svoje greške. "Uloga" žrtve ne stoji nikome, i nije put do napredovanja na poslu.
Uradite ovo - pokažite da ste sposobni i odgovorni, čak i ako vam se dogodi neka greška. Odmah preuzmite odgovornost i nadređenima objasnite kako ćete je ispraviti u najkraćem roku.
Pravljenje besnih scena
Verovatno nije potrebno da vam posebno objašnjavamo? Neko ko se u kolektivu prepušta emocijama, besni ili podiže glas, neće biti prvi na spisku za nagrade.
Uradite ovo - ponašajte se pristojno, odrasli ste!
"Pametovanje"
Svestrani radnici, koji imaju širok spektar znanja i veština, uvek su poželjni. Ali, kao ni u školi, ni na poslu nije poželjno da stalno budete onaj ili ona koji ispravlja druge. Često vas neće saslušati, pa će zvučati kao da se samo "busate u grudi" da ste bolji i pametniji. Na taj način se ne stiče poštovanje okoline, pa ni nadređenih.
Uradite ovo - ako postoji neko s kim radite, a ko stalno greši, sedite s njim i pokažite mu na primeru kako bi nešto trebalo uraditi. Bolje će razumeti, a vi nećete biti neko ko samo priča i kritikuje, već neko ko brine o ostalima i pomaže im da budu što bolji.
Pročitajte još
Deseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
Deseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
18/12/2025
Saznajte višeRoland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
Roland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
18/12/2025
Saznajte višeOve "otrovne strele“ danas izbacite iz spavaće sobe, ogledalo odmah
Feng šui saveti za spavaću sobu koje ćete odmah primeniti
14/12/2025
Saznajte višeVreme je za prazničnu trpezu: Milica Milša ima savršen recept za rusku salatu
Recept Milice Milše za rusku salatu
13/12/2025
Saznajte više