Peto po redu Schweppes Mixology takmičenje u pravljenju koktela zvanično je dobilo svog novog šampiona. U velikom finalu održanom u Beogradu, među šesnaest vrhunskih bartendera iz regiona, koji su svojim umećem zaslužili da dođu do samog kraja takmičenja, žiri je izabrao najboljeg među najboljima.
Schweppes/Promo
Reč je o Ognjenu Kitaljeviću iz Beograda, koji je nastupio sa koktelom „Papa’s Golden Tribute“. Ognjena kao pobednika čeka vredna nagrada – sedmodnevno putovanje u London i prilika da unapredi svoje veštine uz edukacije sa evropskim Schweppes ambasadorima, kao i da stekne iskustvo rada u najpopularnijim londonskim koktel-barovima. Drugo mesto pripalo je Anji Tojčić, dok je treće zauzeo Luka Popović. Uz luksuzni set barmenske opreme, troje najboljih dobijaju i putovanje u Atinu na čuveni Athens bar show.
„Schweppes Mixology je još jednom, peti put u nizu, uspeo da opravda očekivanja, okupivši na jednom mestu najbolje predstavnike bartendinga iz zemalja učesnica. Ponosni smo što iz godine u godinu imamo priliku da pratimo rast ovog takmičenja, a njegov značaj ostaće i ubuduće primaran kada je reč o razvoju i popularizaciji domaćeg i regionalnog bartendinga“, izjavila je ovom prilikom Aleksandra Todorović, marketing menadžer u Coca-Cola kompaniji.
Schweppes/Promo
U prethodne četiri godine kroz ovo takmičenje prošlo je više od 200 barmena, a pored takmičara iz Srbije, i ove godine su priliku da se bore dobili i predstavnici Crne Gore i Severne Makedonije. Samo takmičenje odvijalo se u dve faze. Prva faza je trajala od marta do aprila i podrazumevala je prijavu takmičara slanjem recepture, nakon čega je svaki takmičar pozvan na jedno od regionalnih kvalifikacionih takmičenja koja su se odvijala u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Zlatiboru, kao i u Skoplju i Podgorici. Druga faza ticala se samog finala u Beogradu, gde se šesnaest najboljih borilo za titulu regionalne zvezde Miksologije za 2024. godinu.
Takođe, ovogodišnje Schweppes Mixology takmičenje, pored prava na učestvovanje barmena iz Crne Gore i Severne Makedonije, dobilo je još dve novine. Naime, prvi put je izglasan favorit publike i njegovo ime je Jovan Belobrković, a, pored toga, Schweppes je svečano imenovao i svog prvog Brand ambasadora za Srbiju. Reč je o poznatom imenu domaćeg bartendinga i pobedniku prvog Schweppes Mixology takmičenja iz 2018. godine, Marku Miladinoviću.
Schweppes/Promo
„Hvala Schweppesu na naporima koje ulaže u radu na popularizaciji bartendinga, zanimanja koje svima i u svakom trenutku ima nešto da ponudi. Čast mi je da i sam budem neko ko može da uradi dosta na popularizaciji bartendinga, ne samo kao jednog dinamičnog zanimanja, već i kao svojevrsnog načina života”, rekao je, između ostalog, ovim povodom Marko Miladinović, zvanično prvi Schweppes Brand ambasador za Srbiju.
Ovim je Schweppes, osim kao nezaobilazan sastojak omiljenih koktela u regionu, još jednom uspeo u svom naumu da domaćim, ali i regionalnim barmenima omogući da pokažu svoje veštine i kreativnost, ali i da upoznaju druge kolege, da probaju njihove kreacije i da kroz odlične primere u praksi nauče nešto novo.
Slične Vesti
Kreiraj najbolji koktel i osvoji put u London!
Počelo takmičenje koje otvara vrata uspehu u svetu miksologije
10/03/2025
Saznajte višePročitajte još
Skijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)