Avon kroz kampanju #normalnozamene i Udruženje „Žena uz ženu“ šalju poruku ženama da „nisu same“!

Avon kroz kampanju #normalnozamene i Udruženje „Žena uz ženu“ šalju poruku ženama da „nisu same“!

Autor: | 25/10/2022

0

U toku meseca oktobra urađeno je preko 900 besplatnih ultrazvučnih pregleda dojki!

Avon kroz kampanju #normalnozamene i Udruženje „Žena uz ženu“ šalju poruku ženama da „nisu same“!

Pokretna ordinacija sa ultrazvučnim aparatom i pratećom opremom u sklopu karavana, za samo 25 dana, obišla je 11 gradova u kojima je pregledano preko 900 žena. U Novom Sadu je pregledano čak 300 žena. Veliku podršku pružila je i Avon kompanija koja izdvaja celokupan bruto profit od prodaje posebnih proizvoda sa ružičastom vrpcom za fond Akcije, a zatim profit usmerava na donacije, edukativne kampanje i programe organizacija koje se bave ovim važnim ženskim pitanjem. 

- Karavan je postao naš tradicionalni projekat kojim redovno podstičemo žene da preduzimaju preventivne korake i da ističemo važnost redovnog informisanja o ovoj opakoj bolesti. Moram reći da bez podrške kompanije Avon svaki rad bi bio uzaludan, jer živimo u svetu u kome ideja nastaje usled dobre motivacije i volje, a bez podrške u vidu donacije za realizaciju našeg karavana „Budi hrabra – pregledaj se“, ideja ne bi mogla da se sprovedeizjavila je Ana Dornik, predsednica Udruženja „Žena uz ženu“.

Avon promo

 

Karavan je trenutno u Kruševcu, a svoj put završava u Jagodini. Besplatni pregledi dojki obavljaju se u vremenskom periodu od 12 do 18 časova. Prijave su moguće na licu mesta od 11.30 do 12.00 časova, a prednost imaju dame koje nikada nisu bile ili nisu bile duže od dve godine na ultrazvučnom pregledu dojki.

Avon promo

 

Rak dojke najčešći je maligni tumor u svetu, ali i u našoj zemlji. Svake godine, od raka dojke oboli preko milion i po žena. U Srbiji se svaka četvrta žena suočava sa ovim oblikom maligniteta, dok njih 1.600 izgubi bitku, što ovu bolesti čini jednim od vodećih uzroka smrtnosti među ženama u Srbiji. Da bi uticali na smanjenje ove brojke Avon kroz ovogodišnju oktobarsku kampanju #normalnozamene poziva sve žene da redovno rade samopreglede. 

Kampanju u okviru Avon Akcije za borbu protiv raka dojke #normalnozamene prati i video čije učesnice su prepoznatljiva Avon lica kao i Ana Dornik, koje pozivaju sve žene da upoznaju svoje grudi toliko dobro da mogu u 3 reči da ih opišu. Poručuju nam da su naše grudi deo nas i da treba da upoznamo celu sebe najbolje što možemo, kako bismo razumele šta nam telo poručuje i na koji način. Kada poznajemo svoje grudi, kada im znamo oblik, čvrstinu, kakve su na dodir, tada i same možemo da prepoznamo ukoliko se jave neke promene na njima. Pre svega, to je siguran korak ka zdravijoj budućnosti!

Avon promo

 

- Preko sadašnjosti se ne može stvarati budućnost, ma kolike velike sanjarice bile. Ukoliko smo DANAS svesne da je prevencija ključan korak ka boljem SUTRA, onda smo na pravom putu sjajne budućnosti. Da bismo bilo šta planirale, složićemo se da moramo prvo biti zdrave navodi Dornik

Ana Dornik dodaje da su žene iz udruženja, baš kao i ona, zahvalne na pruženoj podršci, jer kako kaže, najsnažnija poruka koju možemo zajednički poslati ženama koje prolaze kroz borbu sa karcinomom jeste da „nisu same”! 

Komentari (0)

Loading
hellomagazin.rs hellomagazin