Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner švedskog brenda Lindex u Srbiji, do sada je donirala preko 100 hiljada evra u kampanji Lindex Pink, koju je pokrenula u misiji borbe protiv karcinoma dojke. I ove godine, osmi put zaredom, u periodu od 3. do 16. oktobra, biće donirano 10 posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana Žene i Veš za žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.
Promo
U okviru Lindex Pink kampanje, snimljen je podkast u kom su učesnice Ana Dornik, jedna od naših heroina iza koje je borba protiv raka dojke, i Dr Branka Radmanović, plastični hirurg sa Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije. Sa ciljem da podigne svest o prioritetima, o vrednovanju života i postavljanju sebe na prvo mesto, podkast pre svega donosi iskreni emotivni uvid ličnog suočavanja sa borbom protiv raka dojke, lekarska tumačenja i savete ali i motivaciju svima da na život gledaju kao dragocenost u kojoj treba uživati.
Ana Dornik priča naglas u ime puno heroina sukobljenih sa ovom bolešću – „Hajde da pričamo koliko nas je preživelo i kako smo preživele, da jedna drugu osnažujemo, da se okrećemo jedna drugoj i da razvijamo empatiju, jer tako rastemo kao društvo.“
Zvanični podaci kažu da svaka šesta žena u Srbiji oboli od raka dojke. Godišnje je 4636 novoobolelih što je u okvirima evropskog proseka s tim da 1665 (18%) godišnje umre od raka dojke što predstavlja visok procenat, jer se pacijentkinje javljaju u najvećem broju u kasnijem stadijumu bolesti. Svega 5% pacijentkinja se javi u ranom stadijumu.
Promo
- Ana je heroina i ona koja diže svest. Ne borimo se svi na isti način, individualan je način borbe. Borba protiv raka dojke je izvesna ukoliko se žena javila na vreme, tako da sve prođe lepo i da sve one budu naše heroine, baš kao što je naša Ana ostavila bolest iza sebe. Savremena žena brine o svom zdravlju, odlazi na redovne preglede, radi samopreglede, te će samu bolest ukoliko je već tu, na vreme uočiti, i kroz takvu priču proći sa minimumom invazivnih tretmana koji sleduju ukoliko je bolest u nekoj ozbiljnijoj fazi - istakla je dr Branka Radmanović, plastični hirurg.
Promo
- Lindex Pink kampanja svake godine dobija na snazi, pre svega zahvaljujući posvećenim kupcima, a višegodišnja saradnja sa Institutom za onkologiju i radiologiju Srbije je postala partnerstvo. Podržavamo naše heroine, sve one koje su se susrele sa rakom dojke, poručujući im da zajedničkim naporima činimo pozitivne pomake protiv ove opake bolesti - izjavila je Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.
Za kompaniju Triple Jump Group su kampanje društvene odgovornosti kao i briga o prirodnim resursima, bitan deo poslovanja, i tokom godina su ostvarene brojne saradnje, od kojih su neke prerasle i u tradiciju. Realizovane su donacije i pomoć KBC Dragiša Mišović i Infektivnoj klinici, Svratištu, Sigurnoj kući, a neguje se i dugogodišnja saradnja sa Licem ulice i Unicefom.
***
Podkast, više informacija o PINK kampanji i na koji način se u nju možete uključiti pogledajte na sajtu brenda Lindex.rs, kao i na Facebook i Instagram profilima.
***
Promo
O Triple Jump Group
Triple Jump Group je osnovan u Srbiji. Distributer je i ima franšize za sportske i modne brendove, poseduje komercijalne, logističke i maloprodajne nekretnine. Ova grupa posluje u 9 zemalja, među kojima su i bivše YU-republike, Mađarska i Albanija. Triple Jump u svom portfoliu ima distribuciju i lanac franšiza svetskih brendova: Converse, The Body Shop, Lindex, Arena, Saucony i Eastpack.
Pročitajte još
Zimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte višeA1 Ultra 5G je stigao - jače performanse mreže sada u gradskim centrima i ključnim poslovnim zonama; Try & Buy ponuda dostupna za nove korisnike
03/12/2025
Saznajte višeNa dan kada slavi sinu drugi rođendan: Marija Šerifović zakazala novi koncert
Marija Šerifović zakazala novi koncert
02/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)