Brend Smoki, kompanije Soko Štark koja posluje u okviru Atlantic grupe, osvojio je Superior Taste Award u Briselu. Reč je o najcenjenijoj nagradi u segmentu ishrane u svetu koja se osvaja na međunarodnom ocenjivanju ukusa i kvaliteta.
Milioni ljudi zatvorenih očiju prepoznaju ukus Smokija, a sada je i 120 stručnjaka Međunarodnog Instituta za degustaciju i kvalitet proizvoda (iTQi-International Taste & Quality Institute) dalo zvaničnu potvrdu da je i ukus i kvalitet našeg omiljenog flipsa izuzetan. Žiri je sačinjen od vrhunskih poznavaoca ukusa, kuvara, somelijera i stručnjaka koji su i ove godine predano, tokom nekoliko dana, testirali i ocenjivali preko 1.000 različitih proizvoda iz 60 zemalja širom sveta.
“Posebno smo ponosni na činjenicu da je kvalitet i ukus Smokija prepoznat na evropskom nivou i dobio svoju potvrdu od strane 120 stručnjaka iz oblasti kvaliteta proizvoda i njegovog ukusa. Smoki je u strukturi prodaje jedan od stubova poslovanja kompanije Soko Štark sa stabilnim godišnjim rastom. Takav uspeh i više od 45 godina postojanja Smokija mi i dalje konstantno nadograđujemo pružanjem novog doživljaja kroz staro, dobro utvrđeno iskustvo u konzumiranju naših proizvoda.” – istakla je Ivana Vlahović, category marketing manager Strateškog poslovnog područja Slatko i slano, Atlantic Grupe.
Proizvodi se ocenjuju brojem zvezdica koje mere kvalitet samog proizvoda. Na ovogodišnjem ocenjivanju, Smoki je osvojio maksimalne 3 STA zvezdice. Dodela nagrada se tradicionalno i svečano uručuje u Briselu, a kompanija Soko Štark je uspeh Smokija simbolično proslavila na SMOKIng događaju za predstavnike medija.
“Smoki kao prozvod sačinjen od potpuno prirodnih sirovina, kao što su kukuruzni griz i sveže pečeni kikiriki, bez bilo kakvih aditiva, postao generičko ime za ovu vrstu grickalica. Svojim prepoznatljivim ukusom, kvalitetom i trajanjem kreirao je posebnu emotivnu vezu sa potrošačima koja je osnov njihovog poverenja, ali ujedno i naš najveći kapital koji i danas nadograđujemo i čiju potvrdu smo dobili i od strane stručne javnosti Evrope.” – izjavila je Jelena Crnković, brand manager za brand Smoki, Strateško poslovno područje Slatko i slano, Atlanic Grupa.
Smoki predstavlja jedinstveni spoj ukusa koji je ujedno hrskav i topiv, a podjednako omiljen svim generacijama i opravdano se nalazi u top 10 najprepoznatljivijih brendova jugoistočne Evrope.
Pročitajte još
Novi parfem Club de Nuit BLING brenda Armaf svečano je predstavljen na ekskluzivnom događaju koji je okupio veliki broj poznatih ličnosti, influensera iz regiona i sveta, kao i medija
19/12/2025
Saznajte višeDeseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
Deseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
18/12/2025
Saznajte višeRoland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
Roland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
18/12/2025
Saznajte višeOve "otrovne strele“ danas izbacite iz spavaće sobe, ogledalo odmah
Feng šui saveti za spavaću sobu koje ćete odmah primeniti
14/12/2025
Saznajte više
