Kompanije Imlek i Tetra Pak danas su predstavile inovativnu Tetra Top ambalažu, u koju će se ubuduće pakovati mnogobrojni Imlekovi proizvodi, poput Moja Kravica, Balans+ i Jogood jogurta. Kao rezultat bliske saradnje sa kompanijom Tetra Pak, i istovremenog praćenja globalnih trendova na tržištu robe široke potrošnje, kompanija Imlek je izabrala ovaj novi ambalažni portfolio, koji obezbeđuje svežinu i čuva kvalitet proizvoda, ima jedinstven i atraktivan dizajn, i, istovremeno, smanjuje uticaj na životnu sredinu.
– Stalnim osluškivanjem potreba naših potrošača, a u saradnji sa kompanijom Tetra Pak, došli smo na ideju da naše proizvode plasiramo u kvalitetnijem pakovanju, koje zadovoljava najviše standarde očuvanja kvaliteta namirnica. Ovom saradnjom postigli smo da se određeni proizvodi brendova Moja Kravica, Balans+, Zdravo! i Jogood sada mogu pronaći na tržištu u novoj, najkvalitetnijoj ambalaži. Iako je ovo za nas bila izazovna godina, sigiran sam da ćemo i u narednom periodu opravdati lidersku poziciju na tržištu i dugogodišnje poverenje naših potrošača, istakao je direktor marketinga kompanije Imlek, Jovan Bugarčić.
Tetra Top ambalaža pretežno je napravljena od prirodnih materijala iz obnovljivih izvora, moguće ju je u potpunosti reciklirati, a pogodna je i za transport i skladištenje, uz istovremeno obezbeđivanje funkcionalnosti i svežine proizvoda. Na razvijenim tržištima i u velikim kompanijama sve više je zastupljena upotreba ovakve ambalaže, a Imlek, kao lider u tehnološkim inovacijama poznat je i po konstantnim ulaganjima u ovaj segment poslovanja.
– Naše poslovanje se oslanja na snažna partnerstva, i stoga nam je veliko zadovoljstvo što je Imlek, naš dugogodišnji partner i lider na domaćem tržištu, odlučio da uvede inovativnu Tetra Top ambalažu za neke od svojih najpoznatijih brendova. Posebno smo ponosni što će Imlek biti prva kompanija koja će u Srbiji lansirati najnovije u nizu Tetra Top pakovanja Tetra Top MiniV Nallo. Sa svojim atraktivnim i inovativnim dizajnom ovo, najmanje pakovanje iz ove porodice, idealno je za konzumaciju u pokretu, lako se otvara i zatvara, a brendovima omogućava da se dodatno istaknu. Za nas je saradnja sa Imlekom od izuzetne važnosti i nadamo se da ćemo i u budućnosti imati priliku da zajedno predstavljamo nove proizvode– izjavila je Katalina Siriteanu, direktor marketinga kompanije Tetra Pak.
Pročitajte još
Delta Auto grupa otvorila najsavremeniji multibrend servisni centar u zemlji
Delta Auto grupa otvorila najsavremeniji multibrend servisni centar u zemlji
18/04/2024
Saznajte višeProleće u dvorištu Verice i Veljka podno Avale, na samom ulazu u raj čeka vas iznenađenje FOTO
Dvorište Verice Rakočević je predivno
18/04/2024
Saznajte višeSok od nara je moćan zaštitnik: 5 razloga zbog kojih je važno da bude jutarnja rutina
Sok od nara čuva zdravlje
18/04/2024
Saznajte višeBogata je kalcijumom i magnezijumom, a ne goji: Tajna vitke linije Ive Štrljić je u ovoj namirnici
Užina Ive Štrljić je ovo povrće
17/04/2024
Saznajte više