Kompanije Imlek i Tetra Pak danas su predstavile inovativnu Tetra Top ambalažu, u koju će se ubuduće pakovati mnogobrojni Imlekovi proizvodi, poput Moja Kravica, Balans+ i Jogood jogurta. Kao rezultat bliske saradnje sa kompanijom Tetra Pak, i istovremenog praćenja globalnih trendova na tržištu robe široke potrošnje, kompanija Imlek je izabrala ovaj novi ambalažni portfolio, koji obezbeđuje svežinu i čuva kvalitet proizvoda, ima jedinstven i atraktivan dizajn, i, istovremeno, smanjuje uticaj na životnu sredinu.
– Stalnim osluškivanjem potreba naših potrošača, a u saradnji sa kompanijom Tetra Pak, došli smo na ideju da naše proizvode plasiramo u kvalitetnijem pakovanju, koje zadovoljava najviše standarde očuvanja kvaliteta namirnica. Ovom saradnjom postigli smo da se određeni proizvodi brendova Moja Kravica, Balans+, Zdravo! i Jogood sada mogu pronaći na tržištu u novoj, najkvalitetnijoj ambalaži. Iako je ovo za nas bila izazovna godina, sigiran sam da ćemo i u narednom periodu opravdati lidersku poziciju na tržištu i dugogodišnje poverenje naših potrošača, istakao je direktor marketinga kompanije Imlek, Jovan Bugarčić.
Tetra Top ambalaža pretežno je napravljena od prirodnih materijala iz obnovljivih izvora, moguće ju je u potpunosti reciklirati, a pogodna je i za transport i skladištenje, uz istovremeno obezbeđivanje funkcionalnosti i svežine proizvoda. Na razvijenim tržištima i u velikim kompanijama sve više je zastupljena upotreba ovakve ambalaže, a Imlek, kao lider u tehnološkim inovacijama poznat je i po konstantnim ulaganjima u ovaj segment poslovanja.
– Naše poslovanje se oslanja na snažna partnerstva, i stoga nam je veliko zadovoljstvo što je Imlek, naš dugogodišnji partner i lider na domaćem tržištu, odlučio da uvede inovativnu Tetra Top ambalažu za neke od svojih najpoznatijih brendova. Posebno smo ponosni što će Imlek biti prva kompanija koja će u Srbiji lansirati najnovije u nizu Tetra Top pakovanja Tetra Top MiniV Nallo. Sa svojim atraktivnim i inovativnim dizajnom ovo, najmanje pakovanje iz ove porodice, idealno je za konzumaciju u pokretu, lako se otvara i zatvara, a brendovima omogućava da se dodatno istaknu. Za nas je saradnja sa Imlekom od izuzetne važnosti i nadamo se da ćemo i u budućnosti imati priliku da zajedno predstavljamo nove proizvode– izjavila je Katalina Siriteanu, direktor marketinga kompanije Tetra Pak.
Pročitajte još
Novi parfem Club de Nuit BLING brenda Armaf svečano je predstavljen na ekskluzivnom događaju koji je okupio veliki broj poznatih ličnosti, influensera iz regiona i sveta, kao i medija
19/12/2025
Saznajte višeDeseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
Deseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
18/12/2025
Saznajte višeRoland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
Roland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
18/12/2025
Saznajte višeOve "otrovne strele“ danas izbacite iz spavaće sobe, ogledalo odmah
Feng šui saveti za spavaću sobu koje ćete odmah primeniti
14/12/2025
Saznajte više