Miks poslovnog, opuštenog i nonšalantnog stila: Millé Milano pomera modne granice (foto)

Miks poslovnog, opuštenog i nonšalantnog stila: Millé Milano pomera modne granice (foto)

Autor: | 19/07/2021

1

Postoje brendovi koji nas svojim kolekcijama vode na uzbudljivi randevu sa najlepšim segmentima prošlosti. „Millé Milano“ jedan je od takvih: odlučno nas hvata za ruku i razdragano uvodi u tradicionalne italijanske krojačke salone, gde spretne ruke, kao magijom, materijalima pružaju novi život. Mariana Mill, kreativni direktor i CEO brenda koji je u Beograd doneo duh Italije, u razgovoru za HELLO! otkrila je kako je postala inicijator lepe modne priče koja pomera granice.

Miomir Milić

 

‒ Posle duge internacionalne karijere u poslovnom svetu odlučila sam da osnujem kompaniju i brend „Millé Milano“. Verujem da bi trebalo da znamo u kakvu garderobu ulažemo, kako po pitanju stila tako i po svim etičkim pitanjima.

Kada ste ušli u svet modnog biznisa?

‒ Kao ženi, moda je uvek bila važan deo mog života. To je način da izrazimo sebe, svoju ličnost i stavove. Brend je rođen iz jedne ideje: „Millé Milano“ naziv je nove generacije i predstavlja novi modni koncept, fuziju visoke i „street style“ mode.

Pročitajte: Hurricane blistaju u kreacijama Borisa Kargotića, a sada je njegov komad ponela i najveća svetska zvezda (foto)

Miomir Milić

 

Kome je namenjen i kakvu poruku šalje?

‒ „Millé Milano“ je dama slobodnog duha, koja se poigrava odećom, ali ne pokušava da impresionira okolinu. Sofisticirani i elegantni modeli vrhunskog kvaliteta prilagođeni su potrebama moderne žene. Odevni komadi, nosivi u svakoj prilici, imaju trajnu vrednost uprkos trendovima koji se često menjaju. Trendovi traju kratko, stil zauvek. Volela bih da moje modele nose žene svih proporcija i oblika lepote, kao i pripadnice svih kultura sveta.

Koncept koji ste osmislili nosi intrigantan naziv: “Priuštiv luksuz”. Mnogim damama će svakako zvučati primamljivo, a da li je i ostvarivo?

‒ Naravno da jeste. Zabluda je da između visokog kvaliteta i visokih cena neminovno mora da stoji znak jednakosti. Modni koncept „Millé Milano“ podrazumeva izabrane prirodne tkanine, finu izradu u ateljeima u Milanu, i to na održiv način na svim nivoima, perfektnu estetiku i prepoznatljvost, a iznad svega realne cene. Čvrsto verujem da vrhunski kvalitet objedinjen izuzetnim materijalima treba da bude pristupačan svakoj ženi.

Miomir Milić

 

Obučena u Millé Milano, žena može da bude poslovni autoritet, roditelj, stylish prijateljica, nečija sofisticirana polovina

Vaše kolekcije u Beograd su donele duh Italije, koja je bila i ostala sinonim vanvremenskog stila.

‒ Naši komadi nose potpis tradicionalne ručne izrade “made in Italy”. Meni, kao glavnom dizajneru, cilj je da se žene osećaju udobno i nose eleganciju Italije. Nova kolekcija predstavlja brend u tradicionalnom italijanskom sartorijal modnom konceptu, sa jedinstvenom elegancijom, dodajući dizajnu unikatne ženstvene detalje. Najbolji opis glasio bi: damski, rafinirano, kosmopolitski. Miks poslovnog, opuštenog i nonšalantnog stila ističe notu ženstvenosti dizajna.

Bez kojih komada ne možete da zamislite garderober?

‒ U mom garderoberu obavezno se nalazi jedan klasični sako od tvida dobrog kroja, uz to uvek imam haljinu koju mogu da kombinujem za jutro i veče, jedan par pantalona sa odgovarajućom bluzom, a za hladnije dane podrazumeva se klasičan dugački kaput.

Miomir Milić

 

 

Postoji li neka tajna veza između odeće koju nosimo i života koji vodimo?

‒ Apsolutno, a s tim u vezi želeli smo da budemo neizostavan pratilac naših klijentkinja tokom brojnih dnevnih i večernjih aktivnosti, prilagođavajući se svim njihovim ulogama i pružajući onu čuvenu, žensku podršku. Obučena u „Millé Milano“, žena po potrebi može da bude poslovni autoritet, roditelj, „stylish“ prijateljica, nečija sofisticirana polovina. „Millé Milano“ je i dama koja u crno-beloj haljini ispija espreso, šaleći se sa baristom dok je šešir čeka na šanku, ali i mangup koji stavlja kacigu i jezdi na motoru, dok joj rese kaputa od tvida lepršaju na milanskom povetarcu.

Kako ovog leta izgleda urbana, mlada žena na italijanskim ulicama? Odnosno, šta bi trendseterke iz Beograda mogle da usvoje od njih?

‒ Italijanke su nonšalantne i elegantne u isto vreme. Posle korone moda se konačno vratila na ulice u punom sjaju. Ovog leta u Milanu se nose jarke boje i lepršavi autfiti. Zadovoljstvo mi je što duh te zemlje mogu da prenesem beogradskim damama i drago mi je što mogu da kažem da se kolekcija „Millé Milano“ ekskluzivno nalazi u radnji “Fashion & Friends”, u „Galeriji Belgrade“.

www.millemilano.com

 

 

 

Komentari (1)

Loading
Eva Čubrović hellomagazin