Fotografija na kojoj manekenka i glumica Lidija Herst doji dve bebe je izazvala veliku raspravu na društvenim mrežama, a veliki broj majki tvrdi kako je dojenje zloupotrebljeno u ovoj reklami.
Fotografija koju je napravio Stiven Klejn je potresla mnoge, a nastala je za snimanje reklame jedne teretane. Mnogu su se zapitale kakve veze imaju bebe i dojenje sa tertanom, a fotografovo objašnjenje je da je efektnije slikati današnje probleme nego ljude kao objekte.
- Obaveza marketinga je da komunicira sa modernim vremenom i socijalnim problemima. Kamapanja je fokusirana na današnje probleme i komentare na društvenim mrežama, što je efektniji pristup nego samo slikati ljude kao objekte - kaže Stiven.
Glavno lice ove kampamnje je bogata naslednica medijske imperije Lidija Herst, čerka Vilijama Randolfa Hersta. Ova devojka, je profesionalna glumica i manekenka, a na fotografiji u naručju drži bliznace koje doji za stolom luksuznog restorana u glamuroznoj toaleti. Bebe nisu njene, a Lidija je samo odglumila mamu, prenosi kurir.rs.
Lidija se takođe oglasila ovim povodom, napisavši kako nema potrebe da je osuđuju jer je u pitanju obična reklama, kao i da nije radila ništa loše. Iako su i manekenka i fotograf pokušali da smire situaciju, negativni komenatri ne prestaju da se nižu gde mame širom sveta najcrnje osuđuju ovaj čin.
Pročitajte još
Veliki petak u domovima poznatih: Pogledajte kako su zvezde ofarbale jaja, čija su najlepša?
Veliki petak u domovima poznatih
03/05/2024
Saznajte višeVeliki petak u domu Nataše Bekvalac: Kad vidite ko je zadužen za ukrašavanje jaja, istopićete se
Nataša Bekvalac ofarbala jaja za Uskrs
03/05/2024
Saznajte višePorodica ponovo na okupu: Kaća Grujić blista u zagrljaju muža, ćerka Katja najsrećnija
Katarina Grujić otputovala kod muža u Atinu
03/05/2024
Saznajte više
Komentari (0)