Marijana Mateus: Za sreću je potrebna hrabrost

Marijana Mateus: Za sreću je potrebna hrabrost

Autor: | 13/03/2012

0

Šarmantnu  Marijanu Mateus mnogi opisuju kao fatalnu donedavno plavušu, a sada brinetu, čiji je stil života raskošan. Istina je da poznata Novosađanka, koja godinama intrigira javnost, svoja interesovanja pretače u poslovne poduhvate, u čemu joj mnogo znače i poznanstva sa značajnim ljudima u svetu. Stalna putovanja obeležavaju stil života majke troje dece koju krase iskrenost i neposrednost. Posvetila se modnom dizajnu, organizuje revije o kojima se priča, a posle objavljene knjige “Amouage“, u kojoj je otkrila nepoznate detalje iz svoje zanimljive biografije, ineresovanje javnosti za njen život je poraslo.
Oni koji je poznaju kažu da je krase zarazni optimizan i vedar duh i da je odan i dobar prijatelj. Kroz život korača sa sigurnošću, au različitim etapama osmeh je njen saveznik u postizanju ciljeva. Poslednji u nizu ispunjenih poslovnih poduhvata  ove dame preduzimljivog duha je lansiranje parfema sa njenim imenom.
Na početku razgovora za magazin „Hello!“ Marijana priča o tome sa širokim osmehom, po kom je prepoznatljiva, ali se u njenim očima prepoznaje neka nova sigurnost, za koju su sigurno zaslužni novi poslovni uspesi, kao i ljubav zbog koje često putuje u London.
Kako će se zvati vaš parfem i kakve ste mirisne note izabrali za muški, a koje za ženski parfem?
-Od kada znam za sebe veliki sam ljubitelj parfema. Strast je deo mene i ona  mi ne dozvoljava da odustanem. Tako na tržište i stiže parfem pod mojim imenom - „Marijana Matthaus for her“ i „for him“. Davno je najveća ikona mode Koko Šanel rekla: „Žena koja ne miriše je žena bez budućnosti, a vi zasigurno ne želite da budete žena bez budućnosti“. To je i moja poruka svima: "Juče ne postoji, sutra je već tu".
Kakve ste mirisne note izabrali za ženski, a kakve za muški parfem?
- Moj ženski parfem uključuje harmoniju nota orijenta, citrusa i ambera. Kod muškog parfema srce mirisa je Orijent u kome se prepliću note šume i vanile koja mu daje toplu senzualnost. To je baza parfema, jer pri odabiru osnovnih sastojaka zamišljala sam ženu i muškarca kojima će on biti namenjen.
Promocija parfema je planirana za sredinu marta, kako ste zamislili prezentaciju?
- Kao veliki esteta, zamislila sam promociju uz mnogo cveća i orijentalne muzike, plesa i sa meni dragim ljudima. Moj parfem je posvećen svim muškarcima i ženama koji su energični, entuzijasti i emotivni. Zelena boja kristalne i prozračna bočice predstavlja spoj savremene tradicije i raskoši. Ona priziva proleće.
Posle lanisiranja parfema, imate u planu novi poslovni poduvat. Možete li otkriti o čemu je reč?
- Čarolija parfema i jeste u tome da je nevidljiv, a prisutan. To je moj novi moto. Planiram da se vratim na modnu scenu, još od januara radim na novoj kolekciji koja će ovoga puta prvo biti prikazana novosadskoj publici. Želja mi je da revija bude prikazana u pozorištu. Kolekcija će imati novu temu i kolorit. Kolekcija je već završena i biće prikazana u drugoj polovini aprila. Tačno je da radim na novom projektu, i on je vezan za moju struku. Ovog puta reč je o školi. Biće to izuzetan koncept i nešto sasvim novo u Srbiji.

Intervju: Nadežda Jokić
Foto: Miloš Nadaždin

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin