Gillette predstavlja Lionela Mesija kao svog novog globalnog ambasadora

Gillette predstavlja Lionela Mesija kao svog novog globalnog ambasadora

Autor: | 03/02/2014

0

Gillette, vodeći svetski brend za muško brijanje, predstavio je danas svoje novo globalno lice predstojeće međunarodne fudbalske kampanje - Lionela "Lea" Mesija. Gillette je, takođe, postao partner Mesijeve Fondacije kako bi podržao njegovu misiju. Partnerstvo Gilletta i Mesija najavljuje kampanju ovog brenda pod nazivom "Unutrašnja snaga", pokazujući nenadmašnu strast i mentalnu snagu koje se zahtevaju od sportista i fanova koji vode svoj tim do pobede, ponosno noseći boje svoje zemlje.
Gillette definiše "Unutrašnju snagu" kao mentalnu snagu, nepokolebljivu odlučnost i pokretačku volju za pobedom. Neiscrpna hrabrost da se ide dalje i bude što bolji, koja je u srcu istorije ovog brenda, inspirisala je velike inovacije, usavršavanje proizvoda i trajan uspeh. Zato Gillette, zajedno sa globalnim ambasadorom Mesijem, na lokalnom nivou sarađuje sa elitnim portfoliom timova i igrača iz celog sveta, među kojima su: Joe Hart (Engleska), Thomas Muller (Nemačka), "Oscar" i "Lucas" (Brazil), "Chicharito" (Meksiko), "Falcao" (Kolumbija), Kagawa (Japan), Sung-Yeung Ki (Južna Koreja) i "Igrač veka" Pele (Brazil), kao i najjače reprezentacije sveta: Španija, Argentina, Brazil, Italija, Meksiko, Venecuela i Čile.
U znak novonastale saradnje, zajedno sa Rodžerom Federerom, Mesi prikazuje svoje sposobnosti u filmu "Trading places" (#InnerSteel). Film prikazuje Mesija i Federera po prvi put zajedno u svlačionici kako se transportuju iz realnosti u fantaziju. Svaki put doživljavaju nešto potpuno jedinstveno i suočavaju se sa izazovima za svoju “Unutrašnju snagu”.

O svom partnerstvu sa brendom Gillette, Mesi kaže:
- Tokom karijere imao sam sreću da postignem zaista veliki uspeh na terenu i svestan sam da najbolji učinak dolazi samo kada se u potpunosti posvetite zadatku koji je pred vama i pokažete snagu i hrabrost da date sve od sebe. Unutrašnja snaga postoji u svakom muškarcu. To je nepokolebljiva predanost i posvećenost bojama vašeg tima ili vaše zemlje, bez izuzetka. Gillette je brend koji deli moju rešenost i odlučnost da budem najbolji i znam da zajedno možemo da pokažemo muškarcima širom sveta da najbolji rezultati dolaze kada iznutra ojačate svoju snagu, noseći svoje boje spolja.
Predsednik brenda Gillette, Patrice Louvet, dodao je:
- Kako bismo stvorili najtanje oštrice mi osnažujemo naš čelik do savršenstva. Gillette je izgrađen na uspehu koji dolazi iznutra i mi verujemo da se on krije u svakom muškarcu i čeka da bude probuđen. Čast nam je što sarađujemo sa Mesijem i nizom velikih zvezda svetskog fudbala povodom nove fudbalske inicijative naše kompanije, koja predstavlja početak nove ere za Gillette i fudbal. Kao elitni sportisti i timovi koji iznova i iznova postižu uspehe, oni su inspiracija svima da se potrude kako bi iskazali svoj potencijal i težili da budu najbolji svakog dana.
Inspirisan svojim ambasadorima i fudbalskim timovima svetske klase, Gillette će kroz kampanju “Unutrašnja snaga” ohrabrivati fanove fudbala širom planete da pokažu i podele svoju Unutrašnju snagu i podrže boje svoje nacije, pozivajući muškarce iz celog sveta da pokažu da su i oni, kao i Gillette, napravljeni od čelika, vođeni svojim bojama.
U vreme kada fudbaleri iz celog sveta daju sve od sebe na svakom meču, Gillette nastoji da podupre Unutrašnju snagu fanova i proslavi važnu ulogu koju oni igraju pomažući svojim timovima da se bore za uspeh. Kampanja “Unutrašnja snaga” pojačava ulogu Gillette-a kao brenda koji je dao obećanje i nastoji da pruži najbolje za 800 miliona muškaraca svakog dana, već više od 100 godina.

Komentari (0)

Loading
Goran Anicic hellomagazin