U okviru kampanje "Beograd, grad novih IDEA", a povodom predstojeće Noći muzeja koja će se održati 17. maja 2014. godine širom grada, kompanija IDEA pripremila je 5.000 ulaznica za svoje verne potrošače i na taj način im omogućila da uživaju u poseti brojnim beogradskim muzejima.
Za svaki račun u iznosu višem od 2.000 dinara IDEA poklanja po jednu kartu za popularnu gradsku manifestaciju. Akcija traje od 9. do 17. maja, a ulaznice se mogu nabaviti u svim večim IDEA prodajnim objektima koji su obuhvaćeni kampanjom. Akcijom podele karata kompanija IDEA svrstala se u red kompanija koje prepoznaju značaj kulture i umetnosti i svojim učešćem pružila podršku tom sve masovnijem gradskom dešavanju.
Više informacija o akciji nalazi se na www.idea.rs.
Pročitajte još
Sestre Gobović objavile singl „Olivera“, uvod u album „Trag večnosti“
Sestre Gobović predstavile su numeru „Olivera“, objavljenu pod okriljem PGP RTS, kroz koju ispisuju poetsku i muzičku posvetu istorijskoj junakinji, najavljujući album „Trag večnosti“
05/12/2025
Saznajte višeUdala se Kim Katral (69), mladoženja mlađi 14 godina
Udala se Kim Katral za 14 godina mlađeg inženjera
05/12/2025
Saznajte višeBogdan Diklić presekao, rastanak je bio neminovan
Bogdan Diklić napustio KK Partizan
05/12/2025
Saznajte višeKnez na koncertu okupio pola Beograda, u prvom redu supruga Tatjana i ćerke
Nenad Knežević Knez održao solistički koncert u Sava centru
04/12/2025
Saznajte višeOn je najbolji drug Andrije Miloševića: Nije glumac, ali je u vezi sa njegovom koleginicom
Najbolji drug Andrije Miloševića je muzičar
04/12/2025
Saznajte više

Komentari (0)