Sedam olimpijaca iz celog sveta proslavilo Gillette kampanju “Get started”

Sedam olimpijaca iz celog sveta proslavilo Gillette kampanju “Get started”

Autor: | 07/08/2012

0

Slavni olimpijci poput Ryan Lochte, Alain Bernard, Liam Tancock kao i mnogi drugi, proslavili su Gillette kampanju “Get started “ svečanim brijanjem u Gillette salonu u P&G Domu. Ovo počasno brijanje nije predstavljalo samo slavlje povodom početka globalne kampanje, već i povodom značajnih dostignuća sportista tokom Olimpijskih igara 2012. u Londonu.

- Ovi sportisti predstavljaju primer Gillette-ovog stava da sjajan početak, kako u sportu tako i u životu, obezbeđuje uspeh u svim našim poduhvatima“, izjavio je Patrice Louvet, globalni predsednik za negu i brigu o brijanju P&G-a. “Gillette omogućava sjajan početak svakog dana više od 800 miliona muškaraca širom sveta, i uz podršku sportista, kampanja “Get started” ima za cilj da edukuje sledeće generacije i da im obezbedi sjajan početak u njihovim životima - dodao je Patrice Louvet.
Sportisti koju su učestvovali u Gillette globalnom brijanju:
Felipe Franca Silva
, Brazil, Plivanje
Alain Bernard, Franuska, Plivanje
Paul Biedermann, Nemačka, Plivanje
Liam Tancock, Velika Britanija, Plivanje
Nikita Lobintsev, Rusija, Plivanje
Andriy Govorov, Ukrajina, Plivanje
Ryan Lochte, USA, Plivanje

Kao deo “Get Started” Gillette globalne kampanje, Ryan Lochte predao je vredan ček u iznosu od 25,000 dolara P&G USOC timu (USA fond za mlade sportiste), fondu koji je namenjen da obezbedi bolji razvoj sporta za mlade. Lochte je jedan od 25 sportista, koji su Gillette brend amabasadori na ovogodišnjim Olimpijskim igrama, koji inspiriše i ohrabruje buduće generacije muškaraca i olimpijaca da ostvare veliki uspeh uz pomoć dobrih startova u sportu i životu. Ova Gillette kampanja je prvi program koji je realizovan u saradnji sa Nacionalnim Olimpijskim komitetom kao podrška Olimpijskim igrama koja će biti aktivna i tokom sledećih pet Olimpijskih igara, sve do 2020.godine.

Gillette salon u P&G Domu je jedinstveni kutak koji muškarcima nudi potpun komfor koji imaju i kod svoje kuće. Gillette kutak ima salon za negu, sto za bilijar, video igrice, kao i specijalne prostorije za muškarce u kojima sportisti, kao i članovi njihovih porodica, mogu da se odmore nakon napornog dana i pripreme se za sjajan početak sledećeg dana.

O kompaniji P&G
P&G je dokazao da poboljšava živote oko 4,4 milijarde ljudi širom sveta sa svojim portfoliom pouzdanih i kvalitetnih brendova. Kompanija uključuje liderske brendove kao što su Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Pantene®, Mach3®, Fairy®, Gain®, Lenor®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace® i Ambi Pur®. Kompanija je prisutna u oko 80 zemalja, a P&G brendovi u više od 180 zemalja širom sveta.
Molimo Vas da posetite sajt www.pg.com za najnovije vesti i više informacija o P&G brendovima.

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin