Suzana Mančić se opustila u romantičnoj poseti Veneciji: U Italiji je greh biti na dijeti

Autor: | 31/03/2016

Prvu polovinu marta Suzana Mančić i njen emotivni partner, grčki biznismen Simeon Ocomokos iskoristili su za posetu Veneciji, u koju su oboje pobegli od svakodnevnih poslovnih obaveza. Dok je u Beogradu tih dana padala kiša koja je nosila i sumornu atmosferu, skladni par je u Veneciji sačekalo sunce i lepo vreme, koje im je popravilo raspoloženje.

- Simeon i ja smo oko mesec dana planirali ovo putovanje jer nam je bilo važno da budemo u hotelu koji nam se najviše dopao, a ovo je prvi put da do Venecije idem kolima. Uradila sam servis automobila pre polaska na put, a pošto je moj partner prethodno bio na Kopaoniku, na ekonomskom forumu, čim je stigao u Beograd, zaputili smo se u Veneciju. Mislila sam da će mi vožnja do tamo mnogo teže pasti, ali pošto su putevi dobri nijednog trenutka nisam bila umorna. Krenuli smo oko deset sati ujutru, usput smo napravili malu pauzu da popijemo kafu i ručali, a već oko šest po podne bili smo u našem hotelu u Veneciji - počinje priču autorka nove emisije “Suzanin izbor”, koja se prikazuje na televiziji “Kopernikus”.

- Veneciju sam posetila nebrojeno puta do sada, dok sam sa Simeonom bila drugi put, međutim, ovaj petodnevni boravak prvenstveno ću pamtiti po dobrom raspoloženju, ali i po tome što sam prvi put u tom gradu u vreme kada voda nadolazi, čemu je sve bilo podređeno, pa su tako i na trgu Svetog Marka postavljene “piste” po kojima smo hodali. Imali smo odličan hotel u samom centru, tako da smo dane započinjali u tamošnjem najpopularnijem restoranu “Florijan”, gde smo obavezno pili šampanjac, često smo odlazili u čuveni “Haris” bar, a bili smo i u drugim restoranima. Imala sam žarku želju da pijem „belini“, međutim, po savetu tamošnjih konobara, moj svakodnevni izbor je bio „rosini“, za koji su mi rekli da je najbolji u ovo doba godine.

Iako je otprilike pre dva meseca započela liposukcijski režim ishrane, zahvaljujući kome je smršala više od deset kilograma, Suzana nam je otkrila da je tokom putovanja sebi dala oduška, pa je u potpunosti uživala u svim italijanskim specijalitetima.

- Smatram da je greh biti na dijeti kada ste u Italiji, tako da sam uživala u hrani bez griže savesti. Svakodnevno sam jela njihove divne kolače i kremove, čuvene paste i morske specijalitete. Kalorije nisam brojala i to mi je baš prijalo - iskrena je voditeljka, koja se iz Italije vratila i sa parom novih cipela.

- Baš pored našeg hotela bila je ulica u kojoj su smeštene radnje najluksuznijih svetskih brendova, a mislim da sam ovog puta bila skromna jer sam kupila samo jedan par cipela. Kada je reč o šopingu, Simeon voli samo da pogleda stvari za sebe, i gotovo nikada ne kupuje, veoma je striktan u tome, jer ima svoje radnje. Međutim, uvek mu predstavlja veliko zadovoljstvo da mene obraduje i mislim da je to jako lepo kada dvoje ljudi imaju potrebu i želju da obraduju jedno drugo - objašnjava Suzana koja ne sluša mnogo savete svog partnera pri izboru garderobe.

- Mislim da žene prave veliku grešku kada kupuju garderobu koja se dopada njihovim partnerima. Moj stav je da, ako ću ja nešto da nosim, ja ću i da odlučim kako će to da izgleda. Uostalom, muškarcima je sve to nebitno, osim što vole da je njihova poslednja.

Skladni par je posetu jednom od najstarijih evropskih gradova iskoristio da prvi put obiđe ostrvo Murano, gde je smeštena čuvena fabrika stakla, a imali su priliku i da slušaju Vivaldijevu muziku u crkvi u kojoj je on bio kapelnik i u kojoj su nastajala njegova najpoznatija dela.

- Zaista je bilo predivno iskustvo slušati venecijanske soliste kako izvode Vivaldijeve kompozicije na mestu gde su one i nastajale. Mnogo još divnih uspomena nosim sa ovog putovanja, a sa sobom sam ponela i kolače iz Flavijana, kojima sam počastila svoje saradnike.