U nedelju, 17. septembra, na beogradskom Ušću, održana je najveća do sada BELGRADE 10K trka. Ovogodišnja, šesta po redu trka okupila je, uprkos lošim vremenskim uslovima, rekordnih 12 hiljada trkača koji su trčali gradsku rutu od deset kilometara.
Hiljade trkača tradicionalno je na Ušću startovalo BELGRADE 10K trku i trasom preko Brankovog mosta, oko Kalemegdana i nazad kroz Novi Beograd istrčalo zadatu kilometražu. Zadovoljstvo da svečano označi početak do sada najveće Nike trke na ovim prostorima imala je naša zlatna olimpijka, Milica Mandić, a veliki broj poznatih ličnosti zajednički je bodrio trkače i dao apsolutnu podršku promociji sporta.
Pre početka trke, trkači su u jedinstvenom Nike gradu učestvovali u brojnim pripremama za start, od zagrevanja sa profesionalnim trenerima iz Nike+ Training Club-a, testa kondicije u Running Lab-u, sve do Beauty zone i dela sa sportskom masažom.
Specijalno iznenađenje za prisutne u Nike gradu svakako je bio muzički koncert popularne pevačice Nikolije i rep grupe THCF koji su dodatno zagrejali masu pred trku, dok su se domaćini i voditelji, Una Senić i Nemanja Kostić pobrinuli za dobro raspoloženje svih prisutnih.
- BELGRADE 10K je ove godine oborio apsolutno sve rekorde kada je u pitanju broj trkača. Rekordnih 12 hiljada ljudi oprobalo se u trci na deset kilometara i postalo deo značajne domaće trkačke istorije. Nastavićemo da postavljamo visoke ciljeve kada je negovanje i promovisanje trčanja i sporta u pitanju - rekla je regionalna brend menadžerka kompanije Sport Time, Jelena Stojanović.
Pobednici velike BELGRADE 10K trke u ženskoj konkurenciji su Olivera Jevtić sa vremenom 00:33:58, Teodora Simović sa vremenom 00:36:15, Biljana Cvijanović sa vremenom 00:37:10. Pobednici u muškoj konkurenciji su Naivni Kiplimo Samuel sa vremenom 00:30:19, Osman Junuzović sa vremenom 00:31:19, Nemanja Cerovac sa vremenom 00:31:32.
Svi trkači na poklon su dobili Nike majice i druge zanimljive poklone koje su obezbedili partneri BELGRADE 10K trke, brendovi Aqua Viva, Nivea, Red Bull, Bambi, FitPass, Telenor i Volkswagen.
Pročitajte još
Skijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte više
