Ne postoji čarobnjak koji bi mogao da jednom porukom popravi reputaciju neke destinacije i ubedi turiste da je posećuju, ali Srbija bi lako mogla da postane jedno od najpopularnijih mesta u Evropi.
- Ljudi su zasićeni dobro poznatim odredištima i svi traže nova, nepoznata iskustva, a Srbija je upravo takva - smatra Rodžer Prajd, britanski stručnjak za marketing. Na predavanju koje je održao na "Kolarcu" Prajd je objasnio kako bi Srbija mogla da se nađe u vrhu liste evropskih destinacija.
- U Evropi postoji 500 regiona i 105.000 gradova i mesta koji se međusobno takmiče da turiste privuku baš kod njih - kaže Prajd.
- Beograd i Srbija treba da budu prepoznatljivi u ovoj džungli konkurencije. Činjenica da malo ljudi zna nešto o Srbiji je sada postala prednost, jer kada neko kaže da putuje u Beograd, svi kažu da je to zanimljivo, za razliku od Barselone ili Praga, gde su svi već bili.
Prajd je bio u timu koji je brendirao Vels, koji se donedavno spominjao samo u kontekstu elementarnih nepogoda, a sada je to mesto za savršen vikend odmor. Iskustvo je opisao u knjizi "Destinacija kao brend" u kojoj mnogo toga može da se primeni na Srbiju.
- Mobilni telefon je dramatično promenio svet i ko to shvati među prvima može dobro da zaradi - ističe Prajd.
- Sve je postalo instant, pa i poruke koje turistička mesta šalju moraju da budu kratke, jasne i vizuelno prepoznatljive. Turisti više ne slušaju autoritete i jedino što prolazi je autentičnost.
Ipak, da bi se za neko mesto čulo nije dovoljno da se napravi reklama i emituje na nekoj televiziji. Najviše pomažu masovni sportski događaji, ali za dobru reputaciju je važno da posetioci dožive nešto novo.
Slične Vesti
Pročitajte još
Zimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte višeA1 Ultra 5G je stigao - jače performanse mreže sada u gradskim centrima i ključnim poslovnim zonama; Try & Buy ponuda dostupna za nove korisnike
03/12/2025
Saznajte višeNa dan kada slavi sinu drugi rođendan: Marija Šerifović zakazala novi koncert
Marija Šerifović zakazala novi koncert
02/12/2025
Saznajte više

Komentari (0)