Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala su Nemačka i Francuska čiji predavači će nas kroz panele, izložbu i muziku provesti kroz savremenu kulturu svojih najpoznatijih gradova
Krenule su pripreme za 11. Weekend Media Festival koji je zakoračio u drugu deceniju postojanja. Ove se godine najveći regionalni komunikacioni festival održava od 20. do 23. rujna, a svima dobro poznata lokacija, bivša fabrika duvana u Rovinju, biće u znaku urbanog Pariza i Berlina. Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala su Francuska i Nemačka, vodeće evropske sile, ali i prestonice multikulturalnosti, umetnika, intelektualaca i inovatora.
Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala istakao je:
-Pariz i Berlin uspeli su da iskoriste svoje raznolikosti koje su ključni faktori njihove dinamičnosti i stalne obnove. Upravo nam je ta koegzistencija naizgled nespojivih ideja poslužila kao inspiracija za ovogodišnji 11. Weekend.-
Deo programa ovogodišnjeg Weekenda biće posvećen gostima iz Nemačke i Francuske koji će zajedničkim učešćem na Weekendu predstaviti ujedinjenost i isprepletenost Evrope. Kroz predavanja i panele upoznaće nas sa najboljim marketinškim, medijskim i poslovnim praksama svojih zemalja, a u popratnom programu provešće nas kroz savremeni Berlin i Pariz.
Izložbom i muzikom zavirićemo u život modernog bon vivanta, pronaći pariški šarm u najsavremenijim izumima i doznati kako u Berlinu opstaju pankeri i biznismeni, zarđali bicikli i luksuzni nemački automobili, cenjeni slikari i crtači grafita– i svi se osećaju dobrodošlo.
-Berlin i Pariz su oduvek poznati kao gradovi slobode za ljude čija osobenosti i način razmišljanja izlaze iz društveno zadatih okvira. Upravo takve ljude, vizionare naše industrije, trudimo se da okupimo na Weekendu. Zato nam je jako drago da su nam ove godine partneri države i gradovi koji podstiču različitosti i kreativno razmišljanje. Sigurno ćemo imati šta da naučimo jedni od drugih, kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala.
Pripreme za 11. Weekend Media Festival su u punom jeku. Early bird kotizacije već su u prodaji i do 1. maja mogu se kupiti po izuzetno povoljnoj ceni. Svi marketing stručnjaci svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji predstaviće najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.
Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim zabava,a. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć.
Pročitajte još
Zimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte višeA1 Ultra 5G je stigao - jače performanse mreže sada u gradskim centrima i ključnim poslovnim zonama; Try & Buy ponuda dostupna za nove korisnike
03/12/2025
Saznajte višeNa dan kada slavi sinu drugi rođendan: Marija Šerifović zakazala novi koncert
Marija Šerifović zakazala novi koncert
02/12/2025
Saznajte više